IPTV populärt

Fast det sistnämda stämmer dåligt, konkurensen och utvalet på streamingtjänster är väl större i Sverige.
En till faktor spelar väl in med utbudet på netflix är sämre i Thailand, jag får andra serier och filmer här än där.
Dock har jag lagt in så att på abonemanget står jag som boende i Thailand och betalar det priset men fungerar här i Sverige med och får det svenska utbudet till thaipris och det utan iptv.
Skall testa om mitt HBO funkar här i Sverige med när jag kommer hem.

Absolut är det andra faktorer och bara en generell förklaring från Gemini.
Men att ett thailändskt Netflix-abb funkar för evigt ska du nog inte förvänta dig. Förra året vet jag att de pratade om att kunder bara skulle få ta med sig abbonemanget utomlands i 2 veckor. Gick uppenbarligen inte igenom då, i Sverige iaf, men det är nog bara en tidsfråga.

Jag har Netflix i Thailand men har inte brytt mig så mycket om vart utbudet är bäst men vill du ha det svenska kan man väl bara köra med VPN. Verkar funka nu när jag testade.

Annars håller jag med dig i teorin, rekade själv brorsan att skaffa abb härnere, Netflix, Spotify etc nyligen.

/ SatanG

Jag har avsiktligt inte nämnt ett ord om vilken typ av abonnemang vi använder oss av här i huset, kul att se dig spinna vidare och anklaga mig utan att ha en aning om hur det ligger till i verkligheten
Av rent intresse, hur ligger det till i verkligheten? Vilket abonnemang är det ni har?

Jag tror flera här inne skulle vara intresserade av en ärlig leverantör som levererar 1000-tals kanaler till ett billigt pris.

Så vad heter leverantören (fråga din son om du inte vet)?

Av rent intresse, hur ligger det till i verkligheten? Vilket abonnemang är det ni har?

Jag tror flera här inne skulle vara intresserade av en ärlig leverantör som levererar 1000-tals kanaler till ett billigt pris.

Så vad heter leverantören (fråga din son om du inte vet)?
Han kommer aldrig svara svara ärligt på detta. De är så uppenbart att det är en olagligt IPTV tjänst det handlar om. Alla vet det och han vet själv att alla vet men det spelar ingen roll.

Han kommer aldrig svara svara ärligt på detta. De är så uppenbart att det är en olagligt IPTV tjänst det handlar om. Alla vet det och han vet själv att alla vet men det spelar ingen roll.
Det skulle ju kunna vara ett bolag med alla papper rätt, det utgår jag från. Ingen vill väl stödja trafficking och droghandel?

Nä, jag ser fram mot att baronen delar med sig av sin leverantör så att flera här inne kan köra med ärliga abonnemang.

Med tanke på hur mycket "tips" och förslag som getts om den typen av illegal "IPTV" på detta och andra forum genom åren misstänker jag att "mörkertalet" på hur många som egentligen köper dessa illegala tjänster, men inte vågar erkänna det, är väldigt högt.....

Med tanke på hur mycket "tips" och förslag som getts om den typen av illegal "IPTV" på detta och andra forum genom åren misstänker jag att "mörkertalet" på hur många som egentligen köper dessa illegala tjänster, men inte vågar erkänna det, är väldigt högt.....

De flesta som kör ful-TV vågar nog erkänna att dom betalar för det.

Därför vore det ju kul med ett bra tips från västkusten, enligt han själv så rör han sig ju inte i gråzonen.
Då är det väl bra om fler får möjligheten att få många kanaler till ett bra pris, utan att tumma på sin moral? Det skulle iaf jag uppskatta, men ni (du och baronen) kanske är såna som sitter och håller på bra dealar istället för att dela med er.....

Vilket?

Direkt du kliver in i en tråd så tappar man sammanhanget och dina svar har ingen knytning med det du citerar.

Kortfattat så är det TV via bredband.
Du kör helt lagligt med stor sannolikhet eftersom du aldrig skulle klara av att se på Ful-tv.
Ingen anknytning var det inte IPTV vi prata om, blev erbjuden
det när Boxer sluta sända via Antenn Ser för lite på TV för att bet
ett antal 100 lapar i mån just nu räcker med gratis kanalerna och snart sommar då ser jag mycket sällan på TV. Jo Nyheterna kl 06,00

Tillbaka
Topp