PanPan
Forumveteran
Jo men innan det blivit olagligt så skall dom väl inte börja jaga.Ja det är ju detta som diskussionerna i denna tråd handlar om.
När det gäller pr*stitution så återgår jag till det du skrev, varför inte jaga båda sidor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo men innan det blivit olagligt så skall dom väl inte börja jaga.Ja det är ju detta som diskussionerna i denna tråd handlar om.
Jo men innan det blivit olagligt så skall dom väl inte börja jaga.
När det gäller pr*stitution så återgår jag till det du skrev, varför inte jaga båda sidor?
Men du skrev märkligt att bara jaga ena sidan varför inte båda.Självklart kan man inte jaga någon för ett brott om det inte är ett. Med vad gäller om det är olagligt att titta på eller "inneha" tillgång till olaglig IPTV-tjänst är det just nu inte säkert om det är lagligt eller olagligt med dagens lagar för det har helt enkelt aldrig provats i domstol och avgjorts. Bara sälja och distribuera olaglig IPTV är straffbart just nu eftersom det är ett flertal som dömts för det. Det man diskuterar är att ändra skrivningen i lagen så det inte längre kommer vara osäkert om det är olagligt eller inte att köpa/konsumera olaglig IPTV-tjänst.
Polisen kan bara jaga de som begår ett brott enlig de lagar landet har och som beslutats av riksdagen. Sveriges lagar gör enbart köp av sex olagligt och inte att sälja sex. Varför kan diskuteras men sådan är situationen idag.
Men du skrev märkligt att bara jaga ena sidan varför inte båda.
Var det bara för det var en SD:are som uttalat sig?
Kan ju bero på att det inte är olagligt i Sverige att sälja sex.....
Där tändes ett hopp för dig att inte behöva betala. Åka snålskjuts på andra är något du utnyttjar till fullo.Hej
Andra länders TV räcker det väl ofta med en parabol för att kunna se, så jag tror att det blir svårt att hindra detta, vi kan ju t.ex se TV från Laos, Vietnam, Kina, Burma, Kambodja m.m i byn, samma sak i norden och europa. Då händer det ju att något annat land visar en match man vill se.
Mvh isan lover
Nu blev IL ledsen.Även med parabol får man betala för vilka kanaler man vill abonnera på med den leverantör man har sin box från.
Även där handlar det om licenser annars är kanalen krypterad.
Vill man se andra länders sändningar som sport mm stiger priset per månad.
Basutbud i Asien är mycket skräp från grannländerna
Den avvänds ju bara några veckor om året på dina sporadiska resor.Hej
Så kan det säkert vara, vi har inget abonnemang till vår box som vi köpte i närmaste elektronik affär, dom kom hem och satte upp parabolen och kopplade in boxen, sen har vi bara behövt uppdatera den i butiken några gånger på 10-15 år.
Mvh isan lover
HejDen avvänds ju bara några veckor om året på dina sporadiska resor.
Det är nog ingen som bryr sig om dina resor till Thailand men dina lögner om dina resors längd dom senaste 5 åren är häpnadsväckade.Hej
Ja totalt 14-15 åri Thailand är ju inte lika mycket som en del andra, men vi kommer nog att fortsätta på det här viset ändå även om det engagerar och upprör dig.
Mvh isan lover
F@n va pinsam du är!Det är nog ingen som bryr sig om dina resor till Thailand men dina lögner om dina resors längd dom senaste 5 åren är häpnadsväckade.
Hans ideliga lögner kan inte gå obemärkt förbi.F@n va pinsam du är!
Har du inte något annat att ägna dig åt i ditt paradis än att stalka IL?
Man må ha skilda politiska åsikter och även ha skilda åsikter om hur man väljer att bo och leva sina liv i Thailand..men det är ju inget som behöver ältas i vart och varannat citat.
Det verkar nästan som du lider av någon slags sjukliga tvångstankar att komma med någon tarvlig kommentar när du ser ett inlägg av IL.
Vad är det du egentligen vill åstadkomma förutom att tillfredsställa ditt ego?
För ditt eget bästa..ignorera.
Eller du kanske känner någon sjuklig tillfredsställelse?
Du som har förmånen att bo i paradiset ta kameran med dig ut och bjuda på lite fina bilder från omgivningen istället för att stalka IL i tid och otid.
Nähä.Hans ideliga lögner kan inte gå obemärkt förbi.
Jag kommenterar inte om han redovisar fakta men detta vänsterdravel med lögner kan inte stå emotsagda. Varför engagerar du dig i hans lögner eller håller du med honom i hans förljugna propaganda?Nähä.
Och det menar du att de gör?
Ditt ideliga stalkande går inte heller obemärkt förbi.
HejIPTV är inte bara de som innehar någon sorts box för att olika program. Alla som har en dator eller en telefon kan ratta in TV. Hur skall dom stoppa detta undrar jag.
Det är till del stoppat genom man behöver ett abbonemang för att se olika kanalers utbud i mobilen.IPTV är inte bara de som innehar någon sorts box för att olika program. Alla som har en dator eller en telefon kan ratta in TV. Hur skall dom stoppa detta undrar jag.
Mestadels genom att spåra ip-adressen på de som streamar från de olagliga servrarna på samma sätt som man spårade de som olagligt laddade ner piratkopierade material på Piratebay etcIPTV är inte bara de som innehar någon sorts box för att olika program. Alla som har en dator eller en telefon kan ratta in TV. Hur skall dom stoppa detta undrar jag.
Det är bara att använda VPN så är problemet löst.Mestadels genom att spåra ip-adressen på de som streamar från de olagliga servrarna på samma sätt som man spårade de som olagligt laddade ner piratkopierade material på Piratebay etc
Dream on....Det är bara att använda VPN så är problemet löst.