A
Anonym
Gäst
No g. finns det bra Thaidamer...
. men inte lätta att finna .....
. men inte lätta att finna .....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jag är övertygad om att Ubon och jag tänker på samma sätt, nämligen långsiktigt. Jag köpte och byggde hus, Ubon bygger en farm. Vi har båda planerat långsiktigt för att avsluta vårt leverne på en varmare plats än Sverige.
Att man sen kan förlora detta vid en eventuell skilsmässa måste man vara medveten om och det är vi säkert båda två. Klarar man inte av det ekonomiskt så skall man givetvis avstå men satsar man inget vinner man inget. Jag är övertygad om att @Ubon vet vad han gör, bevisligen står han ännu mer med båda fötterna på jorden än jag.
Jeg vil så absolutt ikke si noe negativt om personer jeg ikke har møtt og derfor ikke kjenner, men på generelt grunnlag så er jeg ikke så helt sikker på at thai kvinner gift med en utlending tenker så veldig langsiktig.
När jag läser dina inlägg/svar så finner jag känslan av att Du är bitter,
har Du en dålig erfarenhet av kvinnor i Thailand?.
Och Du svarade icke på frågan,
har Du en dålig erfarenhet av kvinnor? kvinnor ifrån Thailand?
Och Du svarade icke på frågan,
har Du en dålig erfarenhet av kvinnor? kvinnor ifrån Thailand?
Det er ikke første gangen jeg har blitt stilt dette spørsmålet angående thailandske kvinner. Det virker som om det er lettere å beskylde "budbringeren" enn å komme med saklige argumenter. Spørsmålet ville hatt en viss betydning dersom mine erfaringer har en innvirkning på thailandske kvinners oppførsel. Men så er IKKE tilfelle. Så hvorfor komme med et sådant spørsmål?
[Quote = "Ubon, post: 163756, medlem: 7415"] Trodde det virket som om du ville ha en diskusition, hvorfor la deg være alene i en monolog .... [/ quote]
Hva vi diskuterer i denne tråden du vares hjernehinnene Basert på erfaring og Kunnskap.
[Quote = "Ubon, post: 163703, medlem: 7415"] Når jeg leser dine innlegg / svar jeg finner følelsen av at du er bitter;
Du har en dårlig erfaring med kvinner i Thailand ?. [/ quote]
Min Holdning til Kvinner i Thailand og JEG hvordan Mener på dem behandler oss utlendinger du i utgangspunktet Basert på min erfaring inspirerer med hvordan utlendinger oppfører tøffe Møre og kvinnelige enes reaksjon på DETTE. Så det har Ikke så Mye på gjøre med om JEG Har hat techno Dårlige erfaring inspirerer eller Ikke. Hva en JEG Ikke kan si at JEG Har hatt i Thailand.
Det har hendt at JEG har diskutert DETTE med Penger og en Thai tradisjoner og de som har fått JEG påpeker spesielle negative ting, det vil lede beskyldningen på JEG kan ha lue særdeles negative opplevelser med en Thai i Kvinne istedenfor den forsøke den motbevise min påstand. Det Virker skabb ganger på s Mye Lettere på fornekte hva kan Være ekte likestilling sed akseptere det. Livet blir så Mye enklere da Virker som.
Isaan
Låt mig ställa frågan, tycker Du att jag betalat för mycket i sinsod? 300.000 Bath?