Vad händer om vi vänder på allting. En svensk tjej utan barn träffar en thaikille och ska gifta sig, hur mycket ska då thaikillen betala i sin sod för tjejen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad händer om vi vänder på allting. En svensk tjej utan barn träffar en thaikille och ska gifta sig, hur mycket ska då thaikillen betala i sin sod för tjejen?
For i mine øyne så ligger utlendingen på gulvet å tigger om å bli rundlurt. Og det er da jeg tenker at nok er nok og i...... får klare seg selv.
Jag slutar aldrig att bli imponerad av personer som bara har gjort dom rätta valen här i livet och är lyckligast av alla!![]()
Ubon ! Tycker dina inlägg börjar bli likartade , om så vore att han har anledning att känna sig bedragen ,eller att han endast är insiktsfull så får vi hoppas att Du Ubon inte drabbas på samma sätt i framtiden .......... Sanningen kan ligga närmare än vad man /du tror ...ingen som vet utom dem som väntar på något gott , och dem är grymt bra på att vänta ,mycket bättre än oss västerlänningarIsaan
Jag skrev tidigare, känner Du dig bitter, om jag nu vänder på frågeställningen,
känner Du dig bedragen av en thaitjej?
Isaan
Jag skrev tidigare, känner Du dig bitter, om jag nu vänder på frågeställningen,
känner Du dig bedragen av en thaitjej?
Om jeg eller noen annen skulle være bitter så har det absolutt ingenting med denne tråden å gjøre.
Denne typen spørsmål har en lei tendens til å dukke opp i diskusjonen når personer føler en trang til å beskytte sine negative handlinger.
Det borde väl vara så att i Thailand så går man efter deras traditioner så gifter man sig även då i Sverige så borde man ju ta dom svenska traditionerna att det blir brudens föräldrar som får stå för bröllopet. Med andra ord + - = 0.Bara av ren nyfikenhet.
Gäller de här när man gifter sig med thai i thailand eller även om man gifter sig i Sverige?
Vilket som jag betalar ingen sinsod det går inte ihop med min kultur skall jag göra det skall dom komma med gulfyld brudkista.
Jag är övertygad om att Ubon och jag tänker på samma sätt, nämligen långsiktigt. Jag köpte och byggde hus, Ubon bygger en farm. Vi har båda planerat långsiktigt för att avsluta vårt leverne på en varmare plats än Sverige.
Att man sen kan förlora detta vid en eventuell skilsmässa måste man vara medveten om och det är vi säkert båda två. Klarar man inte av det ekonomiskt så skall man givetvis avstå men satsar man inget vinner man inget. Jag är övertygad om att @Ubon vet vad han gör, bevisligen står han ännu mer med båda fötterna på jorden än jag.