Jämförelse (Jämför andra länder med Thailand)

• Trådstartare Trådstartare Anonymius
  • Start datum Start datum

A

Anonymius

Gäst
Sitter och roar mig lite med att jämföra länder. En del statistik om man ser sverige-thailand förvånar mig antal barn per kvinna t ex, även befolkningstillväxten förvånar mig, har svenskarna börjat hoppa i sängen mer nu eller beror det på andra faktorer, intressant i alla fall och har thai annat att göra...hahaha.

http://varldskoll.se/jamfor-lander?land-1=se&land-2=th

Det var en kul sida. Bra presentation. Man blir lite skrämd av allt dricksvatten som går åt.

Det var en kul sida. Bra presentation. Man blir lite skrämd av allt dricksvatten som går åt.
Jo men samtidigt upptäckte jag att viss data som just tillgång till rent dricksvatten är från 1990, så man börjar ju lite undra, likadant medellivslängd och viss annan data, märkligt att man inte har färskare data på vissa?

Jo men samtidigt upptäckte jag att viss data som just tillgång till rent dricksvatten är från 1990, så man börjar ju lite undra, likadant medellivslängd och viss annan data, märkligt att man inte har färskare data på vissa?

Nej 1990 var bara för jämförelse, titta igen. Siffrorna var nog ganska färska kändes det som

Liknande trådar

Tillbaka
Topp