Julklappstips :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur ska ni ha det till julen? Levande gran eller plast.
Här blir det nog en plast i år och en jäkla massa tomtar :) Frugan har samlat på sej en del närmare bestämt 3 flytt kartonger, ska ta en bild av dom sen inna hon ställt ut dom.

Rolf: Jag tror din fru och jag skulle ha mycket roligt ihop, vi verkar vara väldigt lika och har antagligen samma smak. :D

Dom sista åren har jag inte velat ha någon gran, men jag har en plastgran som jag använder om jag ska ha en gran.
Tomtar är min passion, jag samlar också på mig lite onödigt mycket. Jag slår mig själv på fingrarna när jag är och handlar för att inte köpa någon ny tomte :)

Har precis idag inhandlat en st plastgran, det blir snålt med tiden att skaffa en riktig gran när jag kommer hem några dagar före jul.

Annars vill jag ha en så traditionell jul som möjligt, den blir ju barnens första. Tomte och allt. Dom har redan skrivit önskelistor. På juldagsmorgonen skall det bli julotta, jag har ju varit med på "Wat" många gånger.

En sak är säker - roligt kommer det att bli!!! :)

"Berralund " sa:
Har precis idag inhandlat en st plastgran, det blir snålt med tiden att skaffa en riktig gran när jag kommer hem några dagar före jul.

Annars vill jag ha en så traditionell jul som möjligt, den blir ju barnens första. Tomte och allt. Dom har redan skrivit önskelistor. På juldagsmorgonen skall det bli julotta, jag har ju varit med på "Wat" många gånger.

En sak är säker - roligt kommer det att bli!!! :)

Jo det kan jag tänka mej problemet är väl att du inte kan läsa önskelistorna :)
Eller är det redan klart, varsin dator, eller?

"Rolf " sa:
Jo det kan jag tänka mej problemet är väl att du inte kan läsa önskelistorna :)
Eller är det redan klart, varsin dator, eller?

Jodå, inga problem med önskelistorna här inte. Det har allt plitats på svenska, man får dock bortse från ett och annat stavfel. Dom gör så gott dom kan!!!

"Berralund " sa:
Jodå, inga problem med önskelistorna här inte. Det har allt plitats på svenska, man får dock bortse från ett och annat stavfel. Dom gör så gott dom kan!!!
Det var som f-n då får du allt gratta dom för snabb inlärning från mej.
Å stavfel kan man leva länge med se på mej :D

Detta ska införskaffas till nästa jul.

julglögg kalender.webp

Lätt fixar du det Gazton :).
Kör ett par satser av mitt recept, klistra dit etiketterna på flaskorna, sen har du det fixat till nästa år med "Kycklingens Glögg".

Det svåraste kommer vara för dig att få tag på tom flaskorna, men nu ligger du ju ca ett år före med den planeringen så det kommer du att hinna.
Lycka till :thumbsup:

Till gubbarna på forumet köp lite snygga underkläder till damerna i julklapp uppskattas av både dom o oss ;D

o damerna kan gott köpa en go flaska whiskey till sina gubbar ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp