Chevrolet-48
Forumräv
Ojj då är du skattesmitare i 20 år ,och kanske ett längre liv mer att betala för staten i Sverige .Så kan det vara må väl.Själv la jag ner skiten 1998 efter 20 års missbruk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ojj då är du skattesmitare i 20 år ,och kanske ett längre liv mer att betala för staten i Sverige .Så kan det vara må väl.Själv la jag ner skiten 1998 efter 20 års missbruk...
Löstobak kostar ca 80 THB/kg på morgon marknaden i Korat.Har priset på löstobak och rullpapper gått upp också tro...??
Jag har ju ingen aning om vad det kostade för säg 1 år sen..??Löstobak kostar ca 80 THB/kg på morgon marknaden i Korat.
Dom har inte höjt priset. Jag har köpt på samma ställe förra året. För en vecka sedan köpte jag för samma pris. Jag lägger i bananblad då tobaken börjat bli torr den håller fuktigheten.Jag har ju ingen aning om vad det kostade för säg 1 år sen..??
Har det gått upp i pris lika mycket som cigg..??
Då är det ju bara "köpecigg" dom höjer priset på...Dom har inte höjt priset. Jag har köpt på samma ställe förra året. För en vecka sedan köpte jag för samma pris. Jag lägger i bananblad då tobaken börjat bli torr den håller fuktigheten.
Och i Sverige är det unga tjejer och äldre herrar som röker
Fy vad skönt att man lade ned den där skiten redan hösten 96
Jag har fått för mig att Sveriges ungdomar över lag röker mer nu än innan.Tur man aldrig börjat med det.
Röker inte massa kvinnor i alla åldrar i Sverige ?
Tyvärr har du säkert rätt. Jag ser många ungdomar dagligen under skoltid som hänger utanför vid gatan och bolmar som skorstenar.Jag har fått för mig att Sveriges ungdomar över lag röker mer nu än innan.
Där jag jobbar hyr vi in personal från olika bemanningsföretag i perioder, och där jobbar mycket ungdomar 20-25 åringar, det är säkert 98 % av dom som röker. (Både killar o tjejer).
Och en väldigt stor andel män som invandrat tycker jag mig se..??Rökningen i Sverige minskar stadigt i alla grupper. Från 15% till 10% senaste 10 åren.
De som röker mest är de äldre och de outbildade.
https://www.folkhalsomyndigheten.se...utveckling/levnadsvanor/tobaksrokning-daglig/
Precis samma här, hösten 96Och i Sverige är det unga tjejer och äldre herrar som röker
Fy vad skönt att man lade ned den där skiten redan hösten 96
"Outbildade"...Och en väldigt stor andel män som invandrat tycker jag mig se..??
Det är ju bara akademiker som kommer hit..??"Outbildade"...
Jasså jag är äldre invandrare ,outbildad men röker inte sparar slantarna till nyttigheter ,kan vara alkohol bensin till bilarna .
Rökningen i Sverige minskar stadigt i alla grupper. Från 15% till 10% senaste 10 åren.
De som röker mest är de äldre och de outbildade.
https://www.folkhalsomyndigheten.se...utveckling/levnadsvanor/tobaksrokning-daglig/
Skiljer nog mycket, vi hade 3 rökare på 114 anställda, men mer än 40 snusare. Endast en i området där jag bor i Sverige röker.Det där tror jag tyvärr inte mycket på, att bara 8-10% av de boende i Sverige skulle röka.
Inte ens bland de infödda Svenskar,
T.ex. av mina 4 grannar i Sverige är det 3 som röker alltså 75%
En utbildning jag gick på i Sverige, var det 25 personer totalt och 5 av dessa rökte på rasterna 20%, sen hur många som röker på fritiden t.ex. på fest är nog betydligt fler än 8-10%
I Thailand såg jag i någon undersökning för något år sedan, att männen var 50% rökare och kvinnorna 4%, även det låter lite.
Hade precis 4 st. Elektriker killar här, de drog nya ledningar till huset i Thailand jag hyr, 3 st. rökte under de 2 timmar de jobbade. 75% rökare.
Det säger en del om området där du bor med tanke på statistikenSkiljer nog mycket, vi hade 3 rökare på 114 anställda, men mer än 40 snusare. Endast en i området där jag bor i Sverige röker.