Kommer #MeToo att bli ...

Kommer #MeToo att bli en stor sak även i Thailand

• Ja, thailändskorna känner att de äntligen kan berätta om hur förtryckta de är.

Röster: 1 5.6%
  • Nej, ingen som har hört talas om något patriarkalt förtryck

Röster: 5 27.8%
  • Nej, det här är en etablerad karriärväg i Thailand

Röster: 7 38.9%
  • Nej, vill man inte så har man vett på att säga nej

Röster: 5 27.8%

• Totala väljare
    18

Har du någon vikt för hjärnan, kanske den vikten är för tung för dig att lyfta;)
Börjar likna personangrepp från dig igen nu Lyco, men nu har jag ju med hjälp av ditt foto konstaterat att du inte ser så bright ut , så jag förlåter dig:),, och ja , jag har en vikt för skallen , eller rättare sagt för nackmusklerna ,, du vet muskler , det är dem som "skulle" hålla upp ditt huvud så att allt inte blev ett arsele , lägg märke till att att jag skrev "skulle"

Börjar likna personangrepp från dig igen nu Lyco, men nu har jag ju med hjälp av ditt foto konstaterat att du inte ser så bright ut , så jag förlåter dig:),, och ja , jag har en vikt för skallen , eller rättare sagt för nackmusklerna ,, du vet muskler , det är dem som "skulle" hålla upp ditt huvud så att allt inte blev ett arsele , lägg märke till att att jag skrev "skulle"
Haha, ja det fotot va dagens höjdare [emoji6]

Phonta jag älskar dig, lugn, var inte så burdus, liknar personangrepp igen, alltså denna förstår jag inte, när senast hade jag ett personangrepp gentemot dig, generellt gillar jag dig mycket!!

Kan vi inte för allas trevnad snäppa upp oss lite, visst skall det va högt i tak och lite jävelstyg. Vi är ju ändå förståndiga innerst inne.

Att kommentera negativt när medlämmar bjuder på sig själv och lägger upp bilder på hur man ser ut är under vår värdighet enligt mig.

Likadant med nedlåtande kommentarer
Och anspelningar utan grund.

Kanske man ibland i stundens hetta skall läsa vad man skrivit en extra gång före man postar inlägget, tror att mycket onödigt hade stoppat där.

Här är både min Gumma och jag på gymet min gumma iofs bra 48 så ännu inte 50 bast
20170523_095827.webp
DSC_0181[1].webp

Phonta, vilken man, ståtlig, muskulös och jag blir så tänd, vilken man!!!!!;);)

Kan vi inte för allas trevnad snäppa upp oss lite, visst skall det va högt i tak och lite jävelstyg. Vi är ju ändå förståndiga innerst inne.

Att kommentera negativt när medlämmar bjuder på sig själv och lägger upp bilder på hur man ser ut är under vår värdighet enligt mig.

Likadant med nedlåtande kommentarer
Och anspelningar utan grund.

Kanske man ibland i stundens hetta skall läsa vad man skrivit en extra gång före man postar inlägget, tror att mycket onödigt hade stoppat där.
:thumbsup:

Nu är det väl ganska individuellt hur mycket muskler i vikt man kan gå upp;)
Men en riktlinje är 1 till 1-1/2 kg per år, då krävs det disiplinerad träning/kost.
Bara lite intresserad, hur vet man om man gått upp pga träning eller kost, dvs muskler eller fett? Min fru är ju oftast disciplinerad med både kost och träning och har blivit riktigt muskulös, hon lyfter mig numera, samtidigt har hon gått ner totalt sett i vikt.

Bara lite intresserad, hur vet man om man gått upp pga träning eller kost, dvs muskler eller fett? Min fru är ju oftast disciplinerad med både kost och träning och har blivit riktigt muskulös, hon lyfter mig numera, samtidigt har hon gått ner totalt sett i vikt.
:eek:

Senast redigerad av en moderator:
Normalt i början, hon har både gått ner och upp på samma gång.

Senast redigerad av en moderator:
Håller med, mina fötter är inte fula, iaf inte i jämförelse med en del ansikten. Tänkte på såna man sett på nätet nu då.

Blir intressant att se när det blir ett uppvaknande på meetoo.
Kanske när det börjar gå upp för folk att man kan faktiskt bli åtalad för ärekränkning, inkomstbortfall m m m m.
Kanske Martin Timells fall blir den första.
Hur höga blir skadestånd för tv samt hur vänder sig bilden när även hans åsikt blir klar. Jag vet ju inte hur han är men hallå komma med en anklagelse för fall för tio år sedan.
Hoppas det händer något för det som händer, dom här rättegångarna på internet och dömandet av personer som inte ens fått uttala sig.

Tillbaka
Topp