Köp och sälj

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Har just avslutat en dator affär med Rolf.

Bättre säljare får man nog leta efter. Han skickade datorn till mig (Frakten redan betald av Rolf).
Och hade förtroende att vänta på pengarna ett par veckor

All heder till dig, jag är skitnöjd med levererad dator. Bifogade brevet var ett sant nöje att läsa :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Kanske fler har saker de vill sälja? söker just nu en stationär nyare dator.

"Gazton " sa:
Har just avslutat en dator affär med Rolf.

Bättre säljare får man nog leta efter. Han skickade datorn till mig (Frakten redan betald av Rolf).
Och hade förtroende att vänta på pengarna ett par veckor

All heder till dig, jag är skitnöjd med levererad dator. Bifogade brevet var ett sant nöje att läsa :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Kanske fler har saker de vill sälja? söker just nu en stationär nyare dator.
Tackar, bara kul att du vart nöjd.
Vad menar du med nyare?

"Gazton " sa:
En dator som har kapacitet för nyare spel och gott om utrymme ( Till grabben och hans Counter strike)
Ok då förstår jag. Det har vi inte på hylla för tillfället ;) Fodrar ju skaplig hårddisk ett bra grafikkort och hyfsat bra med minne och min 19" monitor

Counter-Strike är ju ett 10 år gammalt spel och kräver inte speciellt mycket av grafikkortet.
Ett snabbt och framförallt stabilt bredband är däremot A och O i CS.
Däremot nyare spel som CoD:Black Ops, Battlefield 2 mm vill nog ha minst DualCore, 4GB minne och ett grafikkort i 1000 kr klassen.

Det beror ju på om dom spelar Counter-strike 1.6 eller Counter-strike source. Båda är ju counter-strike men kräver olika mycket från burken!

Skall flytta från Chiang mai- möbler säljes

Nu är det dax för nya äventyr i Thailand, och lämnar underbara Chiang mai i början på Juli.
Har köpt på mig en del möbler m.m i Januari, som jag önskar sälja!
Mycket bra skick och kvitto finns! En brun/beige melerad soffa med schäslong. En vit golvlampa med kromade ben. Sängmadrass 150 cm, garderob, platt tv 32" toshiba, liten gasflaska, golvfläkt m.m.
Hoppas att någon kan vara intresserad eller kan tipsa mig om hur jag kan få det sålt och i såfall maila mig, så kan jag skicka info,bilder och pris uppgifter m.m!
gemini_10@hotmail.com

MVH Maria

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
6
Visningar
2 K
kenth.pennemo
K