Audirs2
Forumveteran
Händer saker i landet!Thailändska kungen tar ifrån älskarinnan makten – kallar henne illojal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Så sanslöst ointressant
Så sanslöst ointressant
Jag vet inte om det är det NMAX , på sätt och vis Ja , Men ser man det från en annan vinkel så kan man se hur Thailändska Kungahuset på detta sätt förändras i Thailändarnas ögon , Skriver inte mer då detta handlar "förbjudet ämne "Så sanslöst ointressant
Ja den mannen gjorde nått för sitt folk helt klart.Jag vet inte om det är det NMAX , på sätt och vis Ja , Men ser man det från en annan vinkel så kan man se hur Thailändska Kungahuset på detta sätt förändras i Thailändarnas ögon , Skriver inte mer då detta handlar "förbjudet ämne "
Men denna man är djupt älskad av folket RIP The KING
... mig som Alien ...
På MPR finns det många som är det!Kanske det , men ingen är perfekt som du vet
Svårt att hitta insatta Thailändare tycker jag .Ser man nyheten som existerande i ett vacuum, utan att förstå kontexten, så är det givetvis helt jävla ointressant. Har man dock bara lite mer än 2-veckorsturistsförståelse för Thailand så inser man att det är en nyhet som, tillsammans med flera andra liknande nyheter senaste veckorna, betyder oerhört mycket mer för oss än tillfälliga förändringar i visumkrav etc. Vi kan inte diskutera något ingående i detta men för alla som tvivlar på att det här är viktigt så rekommenderar jag er att läsa mellan raderna i exempelvis Bangkok Post, googla internationella media, alternativt prata med insatta thailändare.
Har nog inte öppnat upp MPR de senaste fem sex åren , har aldrig varit reggad där vad jag minnsPå MPR finns det många som är det!
Satt å surrade med frugan om att en svenska vart uppe i rymden, hon hade ingen aning sa hon! Sedan säger jag att jänkarna var på månen 1969, det hade hon aldrig hört om heller! Hon som har studerat på Bangkok universitet!Svårt att hitta insatta Thailändare tycker jag .
Min fru fattar i alla fall NOLL varför detta skulle vara speciella nyheter , jag förstår att det innebär mer än just detta i texten , och det som icke Thai
Satt å surrade med frugan om att en svenska vart uppe i rymden, hon hade ingen aning sa hon! Sedan säger jag att jänkarna var på månen 1969, det hade hon aldrig hört om heller! Hon som har studerat på Bangkok universitet!
Min visste inte vem Hitler var , nu vet hon efter ha levt här i 16 år . Hon visste inte heller att det var krig i Vietnam , deras grannland ,helt otroligtSatt å surrade med frugan om att en svenska vart uppe i rymden, hon hade ingen aning sa hon! Sedan säger jag att jänkarna var på månen 1969, det hade hon aldrig hört om heller! Hon som har studerat på Bangkok universitet!
Min visste inte vem Hitler var , nu vet hon efter ha levt här i 16 år . Hon visste inte heller att det var krig i Vietnam , deras grannland ,helt otroligt
Men däremot fick vi alltid lära oss hur dåliga indianerna va, dom som var först i Amerika!Det läste tjejen om i grundskolan. Inte som i Sverige där andra världskriget ältas genom hela grundskolan och gymnasiet men de läste om det i alla fall. Visserligen glömde deras lärare att nämna Thailands lite mindre genomtänkta beslut men det är inte konstigare än att vi i Sverige inte lär oss särskilt mycket om mindre genomtänkta beslut vänstern tagit genom historien utan det får man lära sig som vuxen istället.
Vad är det som är otroligt? Att asiater inte vet vem Adolf va???Min visste inte vem Hitler var , nu vet hon efter ha levt här i 16 år . Hon visste inte heller att det var krig i Vietnam , deras grannland ,helt otroligt