Kvalitet och råvara..?

Norge tok bronse i Europa-mesterskapet , Så her blir Norge med i VM mesterskapet til hosten , Ingen gratulasjoner fra Sverige til den gode maten i Norge . Og Norge topper listen for antal medaljer , Norge har 11 ganger på pallelisten til VM i kokkekunst . Norge har 11 medaljer i VM kokkekunst . Og her ligger Norge og Frankrike på topp av verdens beste Kokker .

Norge tok bronse i Europa-mesterskapet , Så her blir Norge med i VM mesterskapet til hosten , Ingen gratulasjoner fra Sverige til den gode maten i Norge . Og Norge topper listen for antal medaljer , Norge har 11 ganger på pallelisten til VM i kokkekunst . Norge har 11 medaljer i VM kokkekunst . Og her ligger Norge og Frankrike på topp av verdens beste Kokker .

Inte dåligt att komma på tredjeplats av de skandinaviska länderna.

Man kan ju se på den mat du äter. Den är billig men inte är det några kulinariska läckerheter. :cool:

Konkuransen om den beste maten er ikke ferdig enda , Det kommer Grand Final in Lyon Frankrike i 2025 Der Norge har mange premier som verdens beste i Matlaging . Norge har 11 medaljer i mesterskapet om matlaging ,hvor mange har sverige ????

ordre de passage Bocuse d'Or 2023 ENG.jpg

Svensker er vant til billig mat , og har med seg til Thailand kokeboken från Sverige . Mat for snåla og fattiga ,

mat-for-snala-fattiga.jpg
Du verkar lida av det allvarligaste fall av lillebrorskomplex jag någonsin sett. Du verkar ägna heldagar åt att surfa runt på Internet för att hitta saker att gnälla om på Sverige och oss svenskar.
Jag känner och umgås med många norrmän som har en helt annan och positiv inställning till mig och andra svenskar än vad du har och tur är väl det. Körde dom med samma gnäll som du vore dom snabbt uteslutna ur gemenskapen av inte bara svenskar utan även av sina landsmän. Helt sikkert !!

Då var vi tillbaks till gnället igen då....

Här är råvaran frukt, o vatten .

IMG-20240321-WA0003.jpg

Du verkar lida av det allvarligaste fall av lillebrorskomplex jag någonsin sett. Du verkar ägna heldagar åt att surfa runt på Internet för att hitta saker att gnälla om på Sverige och oss svenskar.
Jag känner och umgås med många norrmän som har en helt annan och positiv inställning till mig och andra svenskar än vad du har och tur är väl det. Körde dom med samma gnäll som du vore dom snabbt uteslutna ur gemenskapen av inte bara svenskar utan även av sina landsmän. Helt sikkert !!
Jeg må svara lillebroren når dere klager på den norske maten i den tråden . Og når jeg beviser Norge har verdens beste Kokker I Bocuse d Or VM konkuransen . Så hvor mange gold medaljer har Sverige i VM kokkemesterskapet ????? I 2023 blei Norge VM

ordre de passage Bocuse d'Or 2023 ENG.jpg

Tillbaka
Topp