Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BMI kan inte ses som en garanti för bedömning av rätt vikt /övervikt utan att ta med andra faktorer som kroppsbyggnad /muckelmassa etc , enligt den skall jag vara överviktig , men har kanske max fem kilo för mycket , handlar om muskelmassa , kör man mycket gym så väger du oftast mer tack vare detta, jag har vägt mellan 92 kilo och dagens 98 kilo hela livet , även när jag var fulltränad 30 åring så vägde jag 92 kilo7186 cm ,, (krympt en cm )![]()
73 kilo samt 200 cm är inte en bra vikt som jag ser på det , men kanske är du inte byggd som jag , vid 85 kilo så ser jag sjuk ut ,, insjunkna kinder mm , revben som lyser fram ordentligt , inte bra för min kropp, 90 kilo nu på ålderns höst Torde vara den bästa vikten , så några kilo ner ,Ja !!Jag tycker att BMI är ett konstigt sätt att mäta vikt.
Vid 73kg (som nu skulle vara min idealvikt) såbrukar jag vara rätt smal. Och jag tror nog att jag hade haft svårt att hålla den vikten om jag tränade...om det inte är löpning jag tränar.
Det är klart, visst har jag en del fett att bli av med just nu och kan säkert bli av med det om jag sätter den sidan till.
Jag får dock se till att hålla mig borta från träning och bara köra mindre intag av mat och röra på mig mer. Men jag bör undvika träning, så länge det inte är på Friskis & Svettis.
73 kilo samt 200 cm är inte en bra vikt som jag ser på det , men kanske är du inte byggd som jag , vid 85 kilo så ser jag sjuk ut ,, insjunkna kinder mm , revben som lyser fram ordentligt , inte bra för min kropp, 90 kilo nu på ålderns höst Torde vara den bästa vikten , så några kilo ner ,Ja !!
Vad äter du för att väga 110 kg på dina 178 cm?178 lång och 110 kilo i trivselvikt. Men har maxat 163 en gång i tiden.
Thaimat blandat med skeppskost.Vad äter du för att väga 110 kg på dina 178 cm?
Dags att börja gå ner i vikt nuThaimat blandat med skeppskost.
Havregryn är boven.Thaimat blandat med skeppskost.
Intresserant tråd ełler hur?Dags att börja gå ner i vikt nu![]()
Kommer inte hända!Intresserant tråd ełler hur?
Många inlägg från Tulpan så nu väntar jag på redovisningen av storleken....
Varför inte?Kommer inte hända!
Jag vill vara anonymVarför inte?
Längd och vikt avslöjar ingenting. Komplex?Jag vill vara anonym![]()