Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min kommun kräver att få ta betalt och komma med slamsugningsbilen varje år. Nu fick jag dispens, så det skall räcka med var tredje år, men avgiften för den ansökan var inte billig - motsvarar två års slamsugning. :-(
Viss skillnad på 1984 och idag.
Nu när massor av sopor eldas upp måste dom ha koll på vad folk kastar.
Inte roligt när det kommer ,,gasoltuber,,,eldsläckare eller dunkar med farliga vätskor.
Man har idag en stor plan på varje soptipp där man sorterar det som kommer in.
Jag har sett mkt konstiga saker när jag tömt containers på tipparna.
Och det är därför det är så dyrt att kasta blandade sopor som man vill bli av med i en container.
Viss skillnad på 1984 och idag.
Nu när massor av sopor eldas upp måste dom ha koll på vad folk kastar.
Inte roligt när det kommer ,,gasoltuber,,,eldsläckare eller dunkar med farliga vätskor.
Man har idag en stor plan på varje soptipp där man sorterar det som kommer in.
Jag har sett mkt konstiga saker när jag tömt containers på tipparna.
Och det är därför det är så dyrt att kasta blandade sopor som man vill bli av med i en container.
Någon studie på folk i Söderhavet, som huvudsakligen åt frukt och fisk, visade att de inte hade några metaboliska problem. De var tydligen närmast i total avsaknad av div. sjukdomar och övervikt. ;-)
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.