SatanG
Forumveteran
Nej inte ännu. Ska få andra sprutan på torsdag.
Får se hur läget ser ut efter jul.
BTT
Men du skulle ju ner i Aug i en annan tråd
/ SatanG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte ännu. Ska få andra sprutan på torsdag.
Får se hur läget ser ut efter jul.
BTT
Mycket konstigt råd att man ska göra som på 90 talet. Reglerna för visum ändras ju.På den tiden gjorde man ju sk visaruns då fick man en ny månad. Detta kunde man hålla på med i flera år utan problem.
Numera får man ju bara 2 veckor vid visaruns.
BTT
Men du skulle ju ner i Aug i en annan tråd
/ SatanG
Børjar bli snurrigt nu. Jag läste med att du skulle ner i Aug... nu säger du om de slopar karantänDen som skrev i den tråden var inte jag. Det var en fake BTT
BTT
Børjar bli snurrigt nu. Jag läste med att du skulle ner i Aug... nu säger du om de slopar karantän
Førresten hur gick det med STT/BTTs hund?
är oxå nyfiken , Berit va ju tvungen att ha med sig hunden , plus att du sökte bra veterinär för hunden hade tandsten eller liknade (eller om det va hunden som hette Berit)
Så Berit har avlivats nu ellerrrr.... ?Resan med hunden blev ju inställd på grund av coronaläget.
BTT
I Fablernas Värld är möjligt.Hunden hette Selma och frugorna hette Berit så va det ju
hur kan resan bli inställd pga Corona när den va beräknad till Jan-Feb 2022 ???
Bott 5 ar och ingen som kanner igen honom och inte ett enda foto heheJa är ny på formet men har bott 5 år i bland annat Pattaya.
BTT
5år borde gett utmärkta kunskaper om visum mm.Bott 5 ar och ingen som kanner igen honom och inte ett enda foto hehe
Det finns nog inte kvar efter pandemin.För tillfället finns STV som ger 90 dagar plus kan förlängas 2 gånger 90 dagar så totalt 270 dagar.
Därför jag skrev för tillfället.Det finns nog inte kvar efter pandemin.
Bott 5 ar och ingen som kanner igen honom och inte ett enda foto hehe
Den oversta kan va lognhalsen yeshar har ju lagt ut 2 bilder som han påstår är han ..
![]()
![]()
Nog ingen som känner mig heller på forumetBott 5 ar och ingen som kanner igen honom och inte ett enda foto hehe