Gottland
Forumveteran
Vem bryr sig om dig!Nog ingen som känner mig heller på forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vem bryr sig om dig!Nog ingen som känner mig heller på forumet
Ingen tror jagVem bryr sig om dig!
Bott 5 ar och ingen som kanner igen honom och inte ett enda foto hehe
Synd bara att vissa vägrar att acceptera det.Anar en viss besatthet av den här herren från en del forumriddare.
Som sagt vem bryr sig: en god historia är en god historia
Det var elakt skrivetVem bryr sig om dig!
Ja jag kan va javligt elakDet var elakt skrivet![]()
Ja jag kan va javligt elak
Gamla sjöbusar som levt i kappsäck och brännvin hela livet är inte lätta att ändra på.Kanske ska ta dig en funderare hur du är?
Det går att ändra sitt beteende.
BTT
Gamla sjöbusar som levt i kappsäck och brännvin hela livet är inte lätta att ändra på.
Tror med dom goda tiderna i backspegeln och fattigpension nu, att bitterheten kommer som ett brev på posten.
Du har rätt. Vem fan åker till andra sidan jordklotet från Sverige (i det här fallet) för att träffa svenskar?Jag umgicks inte med några svenskar i Thailand och besökte inte många svenskställen.
Bytt barägarliv och mot Isaanliv kanske inte är jätteskoj. Tur att TS finnsNog sant och sitter man sen fast bland risfälten och stirrar in i buffelrövarna 12 timmar per dygn kan man nog bli både bitter och elak.
BTT
Han bor ju för fan mitt i stan.Nog sant och sitter man sen fast bland risfälten och stirrar in i buffelrövarna 12 timmar per dygn kan man nog bli både bitter och elak.
BTT
Har han skrivit att han bor mitt i khon kaen, jag har vart i khon kaen och bilderna visar landsbyggd och ibland stad?Han bor ju för fan mitt i stan.
STV er på 270 dager.Det gäller väl bara de som var i Thailand före covid19 som kunnat förlänga.
Kommer man till Thailand på turistvisum idag tvivlar jag på att du får förlängt.
En del kanske är naturintresserade?Nog sant och sitter man sen fast bland risfälten och stirrar in i buffelrövarna 12 timmar per dygn kan man nog bli både bitter och elak.
Borde man väl hållt sig i Sverige där natur finns, Isaan har ju inte mycket mer än buffelrövar och risfält att bjuda på.En del kanske är naturintresserade?![]()
Jag borde ha skrivit djur och naturintresserade.Borde man väl hållt sig i Sverige där natur finns, Isaan har ju inte mycket mer än buffelrövar och risfält att bjuda på.
Hur/var skulle du kunna få ett nytt turistvisum i Thailand?Tänkte höra om någon känner till hur länge man kan stanna i Thailand på enbart turistvisum om man har två månaders från ambassaden plus en förlängning 30 dagar plus ett nytt turistvisum plus ytterligare en förlängning.
Har sett 6 månader som max sen måste man lämna landet 6 månader innan man kan komma tillbaka.
Stämmer detta?
BTT