Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hit gick min första utlandsresa, som tonåring, ensam på andra våningen i en Boeing 747 spelade man den här låten när vi gick in för landning i San Francisco.
Dom här två låtarna har kommit för att stanna för min del, jag hörde dom första gången när jag var i Arizona på jobbresa, förutom jobbet besökte jag även Indianreservat, med Amerikanska vänner drack jag öl och åt skallerorm på en Saloon i en vilda västern stad, där fick den här musiken en särskild plats i mitt hjärta. Att man är uppväxt med Western filmer gjorde ju inte upplevelsen sämre.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.