Låtar du älskar att lyssna på.

Ursula har inget inflytande på mig iaf hur jag tänker till vardags, aldrig hört talas om henne innan, tror ingen jag känner vet vem hon är, hon tar beslut men har inget inflytande då folk inte vet vem hon är.

Från ordbok.
Betydelse: Förmåga att utverka, genomdriva, vad man önskar, grundad på förtroende eller anseende, som man åtnjuter.

Blandar du väl ihop makthavande med inflytelserika?
Taylor Swift stod inflytelserikaste, hon har ingen makt då hon inte har ett ämbete där hon kan fatta beslut.
Även Greta Thunberg har varit utvald som inflytelserikaste av Times, ingen som besitter någon maktposition men som har inflytande på folk till vardags.

Så varför är då Taylor Swift nummer 5 på Forbes lista om hon inte har någon makt ?

Så vad har Taylor Swift förmått att utverka eller lyckats genomdriva genom sitt inflytande ?
Omg skall vi göra en hel tråd om detta?
Stod att har inflytande, inflytelserikaste och kan avgöra valet i USA men hon har valt att inte uttala sig om demokrat eller republikan.
Men som stod i Aftonbladet hoppas demokraterna att hon gör innan valet då dom tror hon står på deras sida.
Jag har väl inte skrivit att hon har genomfört någonting?

Omg skall vi göra en hel tråd om detta?
Stod att har inflytande, inflytelserikaste och kan avgöra valet i USA men hon har valt att inte uttala sig om demokrat eller republikan.
Men som stod i Aftonbladet hoppas demokraterna att hon gör innan valet då dom tror hon står på deras sida.
Jag har väl inte skrivit att hon har genomfört någonting?

Nej. Lägger ner för du blir bara mer och med flummig i dina svar.....

Nej. Lägger ner för du blir bara mer och med flummig i dina svar.....
Unga väljare
President Joe Biden ligger i flera mätningar efter Donald Trump. En hel värld bävar för att det ska bli en repris av 2016 års val, men att den klart åldrade Biden ska förlora den här gången.

Joe Biden har svårt att attrahera nyckelgruppen unga väljare, alltså den målgrupp som är Taylor Swifts. När hon i höstas uppmanade sina följare på Instagram att registrera sig inför valet ökade antalet registreringar med 25 procent den dagen.

Taylor Swift har markerat starkt avstånd till Trump, men inte slutit upp bakom Biden som hon delar hemstaden Philadelphia med.

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar