Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Som det märks i förra inlägget så är jag lite av en allätare till musik, älskar thaimusik, Big Ass, Bodyslam, Got Jakrapun, Ban yen o.s.v.
Asien är full av musik och snart 60år gammal så letar jag efter musik som får mig att ställa mig upp ruska på kroppen.
Här är en utav dem(älskar basgången i låten)...
Och här kommer den stora spoilern, hur mycket uppskattar ni eran andra hälft ?!?
Hennes/hans ursprung från det land el. område de kommer ifrån, jag har en fru, född i Chonburi och uppvuxen där, men hennes mamma kommer ifrån isaan ursprungligen och har en morbror i Prang Kue där jag har varit de senaste åren och varje gång när man lämnar Prang Kue, så blir "Papa i Si Saket" upprörd och åtminstone jag får en knut i magen vid avgång hem till Chonburi.
I mina ögon så borde ni samtliga också ha någon typ av samma känsla...
Som det märks i förra inlägget så är jag lite av en allätare till musik, älskar thaimusik, Big Ass, Bodyslam, Got Jakrapun, Ban yen o.s.v.
Asien är full av musik och snart 60år gammal så letar jag efter musik som får mig att ställa mig upp ruska på kroppen.
Här är en utav dem(älskar basgången i låten)...
Efter ett par whisky blev jag lite nostalgisk.
Ramones såg jag live på Roskildefestivalen…85 tror jag det var.
Det var inte mycket snack mellan låtarna där.
One two three och sedan nästa låt
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.