Låtar du älskar att lyssna på.

Jäklar vad bra Miley Cyrus gör Jolene :)

07E7AD5D-BAC5-4486-8AE7-665A48521219.jpeg

Denna har snurrat i högtalarna.
Lite taskig ljudkvalitet, men då jag har gitarren stämd precis som Vikingarna och Sven Ingvars så får jag köra det i E om jag ska kunna kliva in som 2:e gitarrist.

Min plektrumhand är värdelös, så det är bra övning för min del.

Denna har snurrat i högtalarna.
Lite taskig ljudkvalitet, men då jag har gitarren stämd precis som Vikingarna och Sven Ingvars så får jag köra det i E om jag ska kunna kliva in som 2:e gitarrist.

Min plektrumhand är värdelös, så det är bra övning för min del.

Svettiga fingrar så plektrumet glider runt.
Får göra ett försök att använda lim på plektrumet.

Riktigt bra, när kommer första skivan? :beer:

Jag måste köpa en bättre gitarr först.
Halsen är schimsad me post-it lappar för att inte hamna ur vinkel.
Efter det så måste förstärkaren bytas ut till något som är bättre än den 250kr förstärkaren jag har.

Så här i inflationstider så gissar jag att skivan således kommer ut på hösten 2057.

Fingrarna är dessutom för klena och händerna behöver lite synkronisering.

Med andra ord så blir det typ när jag tar pension.

Den här låten älskar jag...att hata. Visserligen ska man ju sjunga med inlevelse men här går Tex Ritter till överdrift enligt min mening, gitarrspelandet är väl även det något överdrivet kan man tycka. ;) Slutet är helt enastående !!!

Senast ändrad:
Den här låten älskar jag...att hata. Visserligen ska man ju sjunga med inlevelse men här går Tex Ritter till överdrift enligt min mening, gitarrspelandet är väl även det något överdrivet kan man tycka. ;) Slutet är helt enastående !!!

Tror inte ens Andrejs klara av denna!:laugh:

En funkig låt från thailändsk 70-tal baserad på Iron Man riffet. Oklart om de har förbättrat Iron Man (det är ju rätt svårt), men annorlunda är det i alla fall.

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar