Låtar du älskar att lyssna på.

Detta älskar jag verkligen att lyssna på. Äntligen!
Gillar också ABBA som gjort mängder med bra låtar så jag hade större förväntningar. För mig var det ingen wow upplevelse men klart lyssningsbar och det är en jäkla tur att man inte tycker lika för då vore musikvärlden urtråkig.
Lite svårt att jämföra när det är 40 år sedan senaste släppet. Det skall bli spännande att höra resten av låtarna när dom släpps, jag har alltid varit ett stort ABBA fan..

Den här låten blir tamej tusan bättre och bättre.

Morsan var stört kär i paul och vincie niel mötley crue, farsan sa nej till lp morsan sa ja.
9 år när jag gick på min första kiss konsert på scandinavium med morsan.

Innan rock gubbarna blev feta och löjliga.
Kommer ihåg vi var runt 14 år, ungarna som skulle läras upp på skuta i Marstrand men jag fastnade aldrig, gav lärarn en godbye för det så stack innan det blev bråk på Marstrand och låten vi spela
Men musiken vi drog igång var när vi drog

Morsan eller farsan blev inte förbannade utan mer du kunde sagt till innan vi var 5 kids som stack till gbg..
Samma här, tvingar inte sonen till nåt.

Kommer ihåg morsan, hon berätta när hon var ung drömde om en Lincoln kyrkbytorget hennes stora syrra hängde ju med raggarna på hisingen och kyrkby.
Sen gick morsan ner och fick hoppa in i en lincoln, jag tror inte jag blev till då, farsan var hade kapitänen med stora bokstäver på bakluckan den tiden HISINGEN, dom var små gangsters, farsan har jag fått höra efter att den tokigare av dom från lundby.
Men silket grymt foro jag har, stor festkväll stora bokstäver farsans bil HISINGEN.. 5 hippie gubbar.
Vet inte om det stämmer mwn farsans polare har sagt till mig på fyllan att han hade 16 bilar innan han fyllde 18 år.

När denna LP släpptes var vi på EPA i Kungälv, jag fick nej av farsan men morsan var heavy metal så hon sa ja för jag vill ha den med...

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar