Låtar du älskar att lyssna på.

Gillar den här videon, så rösta man då @il inget jag står bakom men herrarna styrde pöbeln.
Kan se det likt med gängstyre i vissa länder idag, monarkin är bara ett arv från dåtidens hells angels, bandidos , outlaws etc som vi måste betala årlig avgift till...

Ja på ett sättt, problemet var väl att man satte en epitet på rasism, stolthet av sitt land blev rasism. Här nere spelas då rasism 2 gngr om dagen...
Man får inte som svensk skriver svensk för går bra i grannländerna men i Sverige får man inte älska sitt land, det är rasistiskt, hur fan ras och nation blev ihopblandat men afa pöbeln har lyckats hjärntvätta en stor del av Svenska folket till det..

En konungs sång, säger inte att man skall vara stolt över många goda män offrades i krig för dom högre herrarna och monarkin.
Jag är inte monarkist, men jag hyllar fotfolket herrarna duger som toapapper för herrarnna och jag kunde dratt dom i röven om dom levt idag.

Sorgligt att se alla dessa blågula bönder offras vid ung ålder för ett kungahus maktbegär...
Våra förfäder, sen en jävla fransos i kronan idag...

Vad f*n snackar du om? Det är många generationer sedan Karl XIV Johan. Ge dig!
Jo och det är rättfärdigat idag att vi betalar till ett helt förlegat gammalt odemokratiskt system där man föds till välfärd och vara en kung ett gammalt diktatoriskt system som sverige gjorde avtal med för att gå från enhärskarvälde till demokrati.
Monarki är inte folkvalt utan diktatur, vet du ens va du hyllar....

Monarki och kungahus är historia vi bibehåller för en del av vår kultur men kungastyre och monarki är är likvärdigt med diktatur, var ju inte så folket var fria under kungars styre...

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar