Låtar du älskar att lyssna på.

Jag tycker hela bandet dog en hel del, tycker inte att Brian Johnson lyckades axla Bon Scott´s mantel så bra.

Marc Storace hade passat mycket bättre.

@stef@n

Lyssnade på dem från starten(åtminstone mina bröder gjorde det, jag blev tvingad!)och tills när Bon Scott mulade, ersättarn lät som han hade kulorna i ett skruvstäd och urusel kopia, ja, de har haft ett par bra hits efteråt, men de hade varit större om Bon Scott sjöng dem...

@JBK.Ltd.

Fick ta av vr brillorna lite för skriva här har sådan häftig Elvis upplevelse.
Lite så man känner fan måste visa, satt först eller rättare sagt på scenen med Elvis och hörde på in the getto, sen på scen med acdc och aerosmith.
Helt sjukt sån känsla kolla på youtube vr, finns även 360 men inga kända band men då är du mitt i.

Fan är ju ljust ute jag har legat med vr och haft grymma konsert upplevelser men tiden försvinner ju med trodde var sen kväll.
Så inte riktigt bra.

@stef@n

Lyssnade på dem från starten(åtminstone mina bröder gjorde det, jag blev tvingad!)och tills när Bon Scott mulade, ersättarn lät som han hade kulorna i ett skruvstäd och urusel kopia, ja, de har haft ett par bra hits efteråt, men de hade varit större om Bon Scott sjöng dem...

@JBK.Ltd.
Visst har AC/DC gjort många bra låtar med B J som sångare men låtarna från de 7 första vinylerna tycker jag inte är bra när han sjunger.

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar