Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Söndag. Startar dagen med Drum and bass och lite högre BPM än vanligt. Skönt avslappnande låt trots det, som
finns med på en av mina favoplattor från 90-talet med Goldie vars klubb Metallheads(London) jag kom in på en
gång trots vaktens betänksamma nuna i dörren då han synade mina svarta Getta gripp kängor. Skodon som enligt
Google relateras till punkare/skinheads. Var fö klädd i militärparkas och modsfrilla. Förhoppnings även byxor
av något slag... Bäst att hålla sig inne idag kanske så man inte riskerar att dras in i grannens 80-års fest(Google igen ).
Dessutom blåser det något förbannat. Nån träning är ändå inte planerad. Får bli en slapp dag vid tvn istället för
att beta av ett par av Steve Googans The Trip filmer, ev nån av Kurosawafilmerna som är tillgängliga på Svt play
också Blur-dokun förstås. Återstår att se vad som hinns med.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.