Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Soul Patrol. Tror dem kom från Vendelsö i Stockholm. Spelades en del i radioprogrammet Bommen(som i övrigt inte spelade så mycket
hårdrock) i P3 när det begav sig och jag såg dem även i Hultsfred 1990. Fruktansvärt bra! Eller som Lars Aldman uttryckte det i programmet
efter festivalen: "Jag har sett Soul Patrol flera gånger och dem har aldrig varit bättre. Fast det var mitt på ljusan dagen hade dem Teaterladan
i ett järngrepp. Det var så starkt och det var så hårt." Tog även bilden under då men det var innan fotointresset väckts så det blev som det blev.
Hittade bara denna inspelning som ev är hämtad från Bommen(tre låtar spelades) och tidigare nämnda festival på youtube.
Tyvärr lät dem inte lika bra och tungt på debutplattan som kom samma år.
Självklart eller hans brorsa.
"Gitarren på bilden är en BLACK Kirk Hammett Electric Guitar KH-2 OUIJA Limited Edition, en signaturgitarr associerad med Kirk Hammett från Metallica."
Kabeln ska i I hålet där den plåtbiten med ett hål i.
Sedan kopplas kabeln in i förstärkaren och ljud kommer ut så länge förstärkaren är påslagen.
Själv har jag köpt mig en bärbar pryl och bluetooth-sändare, så jag slipper kabel och otympliga förstärkare.
Sedan kopplas kabeln in i förstärkaren och ljud kommer ut så länge förstärkaren är påslagen.
Själv har jag köpt mig en bärbar pryl och bluetooth-sändare, så jag slipper kabel och otympliga förstärkare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.