Låtar du älskar att lyssna på.

Soul Patrol. Tror dem kom från Vendelsö i Stockholm. Spelades en del i radioprogrammet Bommen(som i övrigt inte spelade så mycket
hårdrock) i P3 när det begav sig och jag såg dem även i Hultsfred 1990. Fruktansvärt bra! Eller som Lars Aldman uttryckte det i programmet
efter festivalen: "Jag har sett Soul Patrol flera gånger och dem har aldrig varit bättre. Fast det var mitt på ljusan dagen hade dem Teaterladan
i ett järngrepp. Det var så starkt och det var så hårt." Tog även bilden under då men det var innan fotointresset väckts så det blev som det blev.
1710958941538 copy ahr ram.webp

Hittade bara denna inspelning som ev är hämtad från Bommen(tre låtar spelades) och tidigare nämnda festival på youtube.
Tyvärr lät dem inte lika bra och tungt på debutplattan som kom samma år.

Kabeln ska i I hålet där den plåtbiten med ett hål i.
Sedan kopplas kabeln in i förstärkaren och ljud kommer ut så länge förstärkaren är påslagen.
Själv har jag köpt mig en bärbar pryl och bluetooth-sändare, så jag slipper kabel och otympliga förstärkare.
O fan, jag brukar köra 220 volt sladden i det hålet, killar bra när man kör Smmmmmmmmooooke onnnn thhe hhee Water! :xmas_smiley:

Varför har jag så mycket energi? Varför får jag så mycket gjort? Om jag känner mig trött så e det bara att dra på lite live at the Ritz 88

Liknande trådar

G
Svar
0
Visningar
1 K
glimten66
G
A
Svar
2
Visningar