Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En liten historia om speldosor. Kompisen hade åkeri tillsammans med sin far. En gång tog farsgubben en styrning. Gubben har temperament om en säger så.
När ordinare chaufför fick tillbaka sin lastbil efter gubbens extrakörning så undrade han var radion var då det bara var ett hål kvar i instrumentbrädan. Den ligger mellan Arboga och Örebro! Skit som inte fungerar släpar vi inte på! Svarade gubben surt.
Chauffören undrade såklart vad som var fel med radion. Ähh den idioten bara böt kanal hela tiden så den åkte ut genom fönstret! Skit som inte fungerar……! Svarade gubben.
Jaha vad synd på den fina radion svarade chauffören. Du borde kanske ha stängt av RDS funktionen istället för att slänga ut den genom fönstret
RDS svarade gubben och såg ut som ett frågetecken
Blev att åka och köpa ny radio
Metallica är väl inget band jag hatar och kan lyssna på men jag tycker dock att det är ett mycket överskattat hårdrocksband. Den bästa låt de spelat in tycker jag är covern Whiskey In The Jar som är en irländsk folklåt.
Metallica är väl inget band jag hatar och kan lyssna på men jag tycker dock att det är ett mycket överskattat hårdrocksband. Den bästa låt de spelat in tycker jag är covern Whiskey In The Jar som är en irländsk folklåt.
Om låten skall spelas sådär är ju upp till lyssnaren, jag tycker att versionerna med Metallica, Thin Lizzy, Gary Moore och Eric Bell är bättre.
Jag tycker det finns många covers som är bättre än originalen.
Om låten skall spelas sådär är ju upp till lyssnaren, jag tycker att versionerna med Metallica, Thin Lizzy, Gary Moore och Eric Bell är bättre.
Jag tycker det finns många covers som är bättre än originalen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.