Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"legolas " sa:Dessa köptes på Tesco Lotus här. Kolla med Ert närmaste dito. Har de ingen, så be någon thaikunnig be dem att beställa hem en åt Er. Priset ligger runt 800 baht upp till max. 1.000 baht!!!
MVH legolas
ok tack ska kolla i stora lotus utanför khon kaen
"legolas " sa:Dessa köptes på Tesco Lotus här. Kolla med Ert närmaste dito. Har de ingen, så be någon thaikunnig be dem att beställa hem en åt Er. Priset ligger runt 800 baht upp till max. 1.000 baht!!!
MVH legolas
"glimten66 " sa:
"glimten66 " sa:
Fösöker lyfta den här frågan , tråden. Nån som har någon kunskap eller erfarenhet av detta bolag ? Har för mig att jag hört att denna Peter är från Sverige"Jonas " sa:Vet du någon som har handlat pool ifrån det føretaget som vet hur kvalitet etc. ær på poolerna? Priserna ser ju bra ut jæmført med dom glasfiber och kaklade pooler man sett. Någon annan som har erfarenhet av något bra poolbyggar føretag ( i Bangkok området och 50 mil norr øver ) Tænkte bygga mig en pool nær huset ær klart.
"Mackfaktorn " sa:Fösöker lyfta den här frågan , tråden. Nån som har någon kunskap eller erfarenhet av detta bolag ? Har för mig att jag hört att denna Peter är från Sverige