Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jag har ju sett ganska många matcher mellan Thailand och allehanda landslag och europeiska klubblag genom åren. Tyvärr kommer lagen ofta med sina B lag.Ett ex var Kings cup 2002 då Sverige under Lars Lagerbäck blev utspelade på national Stadium i Bangkok inför 30.000 thaiare på läktaren. Sen tycker jag biljett priserna mot United är alldeles åt helvete för höga för en träningsmatch mot ett B lagHej
Fotbollsgodis i Bangkok den 12 juli när Liverpool och Manchester United möts på Rajamangala Stadium, biljetterna släpps den 10 mars och kommer att kosta mellan 5 000 och 25 000 baht.
Bangkok’s Rajamangala Stadium
Man Utd v Liverpool in Bangkok: Tickets on sale March 10 - Hua Hin Today - Your Premier Source for News, Reports, Events, and Information in Hua Hin
English Premier League rivals Manchester United and Liverpool are set to play a friendly match in Bangkok in July.www.huahintoday.com
Mvh isan lover
HejJag har ju sett ganska många matcher mellan Thailand och allehanda landslag och europeiska klubblag genom åren. Tyvärr kommer lagen ofta med sina B lag.Ett ex var Kings cup 2002 då Sverige under Lars Lagerbäck blev utspelade på national Stadium i Bangkok inför 30.000 thaiare på läktaren. Sen tycker jag biljett priserna mot United är alldeles åt helvete för höga för en träningsmatch mot ett B lag
BTT
Hej
Ja jag har också sett dom flesta av Sveriges matcher i Kings Cup genom åren, men turneringen går ju samtidigt som dom stora ligorna i Europa är mitt uppe i sitt seriespel, det gör ju att vi inte kan ha med våra proffs utan får sätta ihop ett lag bestående av spelare ifrån allsvenskan, men det är ju samtidigt en chans att testa nya lovande spelare och våra blivande stjärnor mot internationellt motstånd.
Ja biljettpriset är löjligt högt och hade varit så även i Europa där lönerna är högre än i Thailand, hur folk ska ha råd att betala dom här biljettpriserna förstår jag inte.
Mvh isan love
Det var bättre förr!Jag minns när jag betalade 100 baht för en bra sittplats på national Stadium när Thailand mötte Sverige.
BTT
Hej
Mer om den kommande matchen mellan Manchester United och Liverpool i Bangkok.
From left: CEO of Bitkub Jirayut Srupsrisopa, former football player Andy Cole, former football player Phil Babb and CEO of Fresh Air Festival Vinij Lertratanachai pose during a press conference in Bangkok on Thursday, ahead of the "The Match Bangkok Century Cup 2022", a pre-season friendly football match between Manchester United and Liverpool to be held at Rajamangala National Stadium on July 12. (Photo: AFP
Liverpool, Man Utd to clash in Bangkok - with tickets B5,000-25,000
Liverpool and Manchester United will meet in a high-profile friendly in Bangkok in July, the clubs said on Thursday, as Premier League teams resume lucrative pre-season tours which stopped when Covid hit.www.bangkokpost.com
Mvh isan lover
Hej5000 baht för billigaste biljetten på ett stadium som tar 60.000 åskådare?
Ska bli spännande att se hur många thailändare som dyker upp.
Kanske hade varit smartare att ta 500 baht per biljett.
Blir nog svårt att få 50000 faranger på matchen.
BTT
Har de ordnat med 'Thaipass' och obligatoriskt covidtest när de anländer?Hej
Fotbollsgodis i Bangkok den 12 juli när Liverpool och Manchester United möts på Rajamangala Stadium, biljetterna släpps den 10 mars och kommer att kosta mellan 5 000 och 25 000 baht.
Bangkok’s Rajamangala Stadium
Man Utd v Liverpool in Bangkok: Tickets on sale March 10 - Hua Hin Today - Your Premier Source for News, Reports, Events, and Information in Hua Hin
English Premier League rivals Manchester United and Liverpool are set to play a friendly match in Bangkok in July.www.huahintoday.com
Mvh isan lover
Ja då blir det troligen ingen sänkning av biljettpriserna, som skulle initieras av Lagen, för att de fattiga skulle kunna gå på matchen som det hävdades i tråden tidigareHej
Det går bra med biljettförsäljningen trots dom höga priserna och dom biljetter som kostade 25 000 baht sålde slut fortast, majoriteten av alla biljetter till matchen såldes på bara två timmar.
Majority of tickets for Man Utd v Liverpool in Bangkok sell out in just two hours
By Online Reporter
April 3, 2022
Image: Liverpool FC
The majority of tickets for the Manchester United v Liverpool game, which is due to take place in Bangkok in July, were sold just hours after going on sale.
Most of the tickets, which are priced higher than tickets for the Champions League final, had sold out in less than two hours after going on sale on Saturday morning (April 2), according to match organiser Fresh Air Festival.
Majority of tickets for Man Utd v Liverpool in Bangkok sell out in just two hours - Hua Hin Today - Your Premier Source for News, Reports, Events, and Information in Hua Hin
The majority of tickets for the Manchester United v Liverpool game, which is due to take place in Bangkok in July, were sold just hours after going on sale.www.huahintoday.com
Mvh isan lover
HejJa då blir det troligen ingen sänkning av biljettpriserna, som skulle initieras av Lagen, för att de fattiga skulle kunna gå på matchen som det hävdades i tråden tidigare
Ronaldo borde ligga risigt till i så fall....Håller med Stefan , De skulle straffas i efterhand efter videogranskning , Så trött på dessa så kallade proffs på maskning o lite ont i foten en fem minuter o sen upp o springa, nej dryga böter på sånt ..
Hej
Ronaldo kommer inte till Thailand, synd för alla fans som ville se honom spela.
Cristiano Ronaldo to Miss 2023 Season Opener in Thailand
Manchester United, Cristiano Ronaldo has said he will not travel with the red devils on their pre-season tour of Thailand and Australia due to a family matter. Ronaldo missed the club’s opening day of pre-season training on Monday as new boss Erik ten Hag welcomed the international players to...www.chiangraitimes.com
Mvh isan lover
HejGanska typiskt.
När det vankas bra fotboll i Thailand vilket för övrigt är ganska ovanligt, så kommer lagen med sina B lag.
Och folk har betalat 5000 baht för att se stjärnorna.
BTT