Lufthansa

När jag började på rederiet gav dom mig flygbyten på 30 minuter på flygplatser som Amsterdams, det fick jag ändrat på.
Dom var vana vid att folk ville ha så kort som möjligt mellan flygen. Men silken stress, nä det gillade inte jag.
Fast jag flyger gärna med lufthansa dom ligger på min topplista, som @nmax skriver bra flygtider från Frankfurt till Bangkok.
Dagsflyg förstör min resa det gillar jag inte alls.

Och är det samma terminal som Nmax skriver så är ju 1 timma inga problem, jag har ju flygit från andra länder till Frankfurt då man fått göra terminalbyte med tåg.
Då kan det bli mer tight.

Jag tycker det är rätt trivsamt på flygplatsloungerna.
Jag brukar vara ute i god tid, checka in, gå till en lounge och slå mig ner, äta lite, kanske dricka nåt och kolla lite på nätet, 1 timma flyger snabbt iväg, brukar gå från loungen när ombordstigningen har börjat så man slipper sitta vid boardingavdelningen och vänta.
2 timmar mellan flyg försöker jag få och alla flygplatser (förutom i Norge) jag har varit på har lounger där mitt kort från rederiet gäller.
Som sagt brukar ta det lugnt på resan och inte bara stressa, försöka göra det bästa av den ocn inte bara se den som en tråkig transport.
Nu har ju inte vi vanliga svenssons tillträde till några lounger precis när vi reser..

Tillbaka
Topp