Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kollade dom, men vilken är från Eng till Tahi. Det finns ju ett flertal som översätter i text och ett fåtal som kan översätta tal.
Har du testat någon, dom kostar ju en liten peng
Kollade dom, men vilken är från Eng till Tahi. Det finns ju ett flertal som översätter i text och ett fåtal som kan översätta tal.
Har du testat någon, dom kostar ju en liten peng
Har själv plockat hem L-lingo eng-thai app.
Finns 65 övningar.
I varje övning finns det ytterligare upp till 5-7 övningar.
Den kostar dock en slant men det tycker jag definitivt den är värd.
Bästa appen jag hittat än så länge.
Kan rekomendera några av apparna jag kör. För android så klart men kanske finns i appstore för aj-phone också.
Memolicious - Flashcards för att lära thai tecken. Inlärning genom repetitioner ända in i kaklet Blir lite som ett spel man vill slå sina rekord
50 Languages - Grym app med lektioner i thai. Funkar lika bra för frugan att köra thai - svenska. Betalade en 10a eller så för att få hela thai versionen.
Learn Thai - Bra ordbok med utal. Har mycket fraser för vardagligt tal, enkel för nybörjare.
Thai Flash - Flashcards med utal. Bra sätt få det att fastna Mest fokus på thai tecken.
Thai Learner - Ett komplett program med olika övningar för att lära sig thai.
Dessa tycker jag funkar bäst efter att ha provat flera olika program. L-Lingo som nämdes i början tycker jag också är bra men det kör jag som PC version. Men efter några timmar i det programmet tyckte jag inte jag hängde med då takten ökade ganska fort.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.