Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var där för några år sedan på genomresa, inte någon tävling då tyvärr men tänkte att det skulle vara lite racing firmor å verksamhet i närheten men nada, till och med gokartbanan var öde
Har vart där och kollat på drifting, det var häftigt, fin stadio, i stan var det inget uteliv då, mest uppseendeväckande var att det kom in en elefantunge i restaurangen vi åt på i stan.
Största turistattraktionen är väl det gamla kmertemplet uppe på ett berg en bit från stan.
Men när det är moto gp blir det väl en annan sak med nattlivet kanske...
Var där under ett dygn för att ha kul, fann väl inte så mycket av det jag sökte, iofs så hittar jag inte i den stan så det kan vara förklaringen. Hittade dock till ett av de sämsta barområden jag sett, alldeles nära tåg stationen. Finns det fler roliga ställen? Jämfört med Udon Thani så
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.