Någon mer som fått detta skit på sin mail??

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Inte heller jag har nåt avtal , och inte fn lämnar jag ut nån bankkontoinfo........heller
Seriöst, jag skiter i det , orkar inte lägga tid på det , men anmäl ni bara så slipper jag .....hehe:p

Så här i efterhand, när dagen går mot kväll och jag är färdiglurad för i år, så tycker jag det var ett jäkla bra aprillskämt! Lagom burdust och rått och så där lagom trovärdigt. Vi blev ju precis så upprörda som skämtaren måste ha hoppats på, han skrattar säkert så han gråter åt alla upprörda inlägg. F-n, vi låter ju som en altererad Gudrun Schyman, flera av oss! Låt oss nu gratulera till det lyckade skämtet och så kommer vi ihåg det här om ett år....och då Du!

Så här i efterhand, när dagen går mot kväll och jag är färdiglurad för i år, så tycker jag det var ett jäkla bra aprillskämt! Lagom burdust och rått och så där lagom trovärdigt. Vi blev ju precis så upprörda som skämtaren måste ha hoppats på, han skrattar säkert så han gråter åt alla upprörda inlägg. F-n, vi låter ju som en altererad Gudrun Schyman, flera av oss! Låt oss nu gratulera till det lyckade skämtet och så kommer vi ihåg det här om ett år....och då Du!

Ja det er lov og ha egne meninger. Selv er jeg uenig med deg. Jag får nog av annan spam skit på min mail.
Seriösa ställen borde veta bättre.

Absolut ett jättebra aprilskämt och det är ju bevisat att det var när så många korkskallar gick på det ha ha ha

Nej det var inget skämt !! Det var menat som ett skämt . förbannat korkat var det , totalt intelligensbefriat ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp