En skit tråd

• Trådstartare Trådstartare Rolf
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

Rolf

Gäst
Startar denna så får Berra ha sin i fred. När jag var i skojterna var det ormbunke som gällde.
Nä tacka vet jag hederligt toa papper, det ska införskaffas vid nästa besökt i LOS

Köp skithuspapper från Kimberý Clark. Dom är världens största på tissue. Huvudkontoret i Georgia (tror jag). Innevånarer väger runt 200 kg och skiter som fan.

"Rolf " sa:
Startar denna så får Berra ha sin i fred. När jag var i skojterna var det ormbunke som gällde.
Nä tacka vet jag hederligt toa papper, det ska införskaffas vid nästa besökt i LOS
Har kollat på de husen som vi lurar på, där har dom i alla fall avlopp som man kan spola ner papper i

Strunta i dom kommunala avloppsystemen. Jag har fem toaletter och fem tvåkammarbrunnar, när det behövs så ringer man schlammsugningen. Inget problem.

"Hansui " sa:
Strunta i dom kommunala avloppsystemen. Jag har fem toaletter och fem tvåkammarbrunnar, när det behövs så ringer man schlammsugningen. Inget problem.
Jo det är så det blir här. Men när vi var ner nu så hyrde vi en lägenhet och där fick då fan inte spola ner nåt.
Testade en gång och det var på vippen att det gick ner.

"Rolf " sa:
Jo det är så det blir här. Men när vi var ner nu så hyrde vi en lägenhet och där fick då fan inte spola ner nåt.
Testade en gång och det var på vippen att det gick ner.

De vet du väl att du kan inte skita 4tums skit i tre tums rör :)

o sen LAMBI det bästa mugg pappret som finns

glimten66

"glimten66 " sa:
De vet du väl att du kan inte skita 4tums skit i tre tums rör :)

o sen LAMBI det bästa mugg pappret som finns

glimten66
Jo men det är sånt som händer när man inte har skjutmåttet med ;D

"Rolf " sa:
Jo men det är sånt som händer när man inte har skjutmåttet med ;D

Roffe!

I mitt fall så använder jag den lilla spolslangen som sitter bervid toastolen(för hoppningsvis)och sköljer av kloaken efter väl utfört jobb, i mitt fall så blir orsaken till mitt val, att man är lite varm och fuktig imellan halvorna och att köra upp ett stycke papper och dra bort nämda sak, blir att pappret har en olustig förmåga att rulla fast sig till små pappers kulor i det håret(som jag igentligen skulle haft på huvudet)som finns där.

Jag tycker också att man känner sig renare efteråt när man spolat med slangen, med papper får man inte samma fräschör och när allt är klart så är det bara att trycka på porslinsknappen för spolning och endast fekalier försvinner ned i röret.
Den lilla fuktighet du kan känna på baksidan, försvinner relativt snabb i det thailändska vädret och du kan med ett flin fortsätta med dina aktiviteter.

Skulle du ändå vilja använda någon typ pappersalternativ efter spolningen med slang, så rekomenderar jag en"Baby tisiue", som man använder efter man grovtorkat lillen/lillan därnere, dessa är perfekta eftersom de kommer i paket om 100st(el. fler)och är lätt fuktiga, med el. utan parfym, sen kan du verkligen känna dig fräsch efteråt...

Jo-Be :wai:

Tips: Ryck med ett gäng pappersservetter ur lådan, stoppa in dessa i en Zipbag(så de håller sig fuktiga), då har du iallafall något att fräscha upp krysset med om du skulle råka ut för en panikskit... ;D :laugh: ;D

Pappersservetter körde vi med, det funkade bra.
Men den där jävla duschen fick jag ingen riktig kläm på, riktade man den lite fel så vart man blt på hela ryggen eller hela familjelyckan fick sej en omgång fast han inte gjort nåt.

Varför ska man hela tiden göra det enkelt för sej, det är väl ingen sport.
Man måste väl testa sej fram till nåt som blir bra och framförallt lite kul :)

"legolas " sa:
Du tror att du testar dig fram. men egentligen så försöker du uppfinna hjulet igen och igen och igen.. Har ju redan berättat för dig hur man skall göra, skitenkelt... ;D ;D ;D
Ja och vem fan har sagt att det måste vara runt? Det beror ju på underlaget ;D

Ja Roffe, det var ju omtanksamt att du flyttade skiten hit. Detta amne ar kanske nagot som nagon kan doktorera pa. Tank bara - Att sta dar i sin hatt efter att ha gjort en godkand avhandling i detta "delikata" amne!! ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
12
Visningar
2 K
trollet
T
A
Svar