Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hade en i Sverige gillade den mycket. Gav den till sonen när jag åkte til Thai.Är det någon som provat att fritera i deras frityr maskiner förut, där man bara behöver 1 matsked med olja?
Satt och kollade lite på dom, det finns mängder med recept till dom.
Satt och funderade på att köpa en sådan, fördelen är att man slipper all olja och då även att tömma den på sunkig olja.Hade en i Sverige gillade den mycket. Gav den till sonen när jag åkte til Thai.
Jag köpte den storleken. Pjoken är jätte njöd med den använder den mycket. Fryterar kyckling och räkor och mycket annat. Han gillar att pommes är inte badade i olja som förBeställde en sådan, dock vart det den största modellen, som egentligen är avsedd för familjer eller något sådant, då jag tyckte att mellan storleken var för liten för mig.
Visa bilaga 54287
Jag tror den kan vara riktigt bra, sen kan man ju göra annat i den än bara fritera, har hittat ett och annat recept som jag ska prova senareJag köpte den storleken. Pjoken är jätte njöd med den använder den mycket. Fryterar kyckling och räkor och mycket annat. Han gillar att pommes är inte badade i olja som för
Beställde en sådan, dock vart det den största modellen, som egentligen är avsedd för familjer eller något sådant, då jag tyckte att mellan storleken var för liten för mig.
Visa bilaga 54287
1,5 kg räcker väl åtminstone till en hel familj!Man får räkna med att deras portioner är till barn, den rymmer 1.5 kg pommes och det räcker till mig iaf
Ja, det borde det göra, för man äter ju inte bara pommes1,5 kg räcker väl åtminstone till en hel familj!
Det skulle det säker göra för vissa, men hur roligt är det att äta gamla stenhårda pommes som är en vecka gamla och börjar bli gröna i kanterna och då det börjar växa hår på domDet räcker säkert en hel vecka så små portioner som vissa äter här på forumet.555
Huvudsaken att det är billigt tycker somliga.555Det skulle det säker göra för vissa, men hur roligt är det att äta gamla stenhårda pommes som är en vecka gamla och börjar bli gröna i kanterna och då det börjar växa hår på dom555
Nej men att det är mindre skadligt för hälsan.Huvudsaken att det är billigt tycker somliga.555
Det lär det varaNej men att det är mindre skadligt för hälsan.
Köpte den på siba, då den var ca: 600 kr billigare än på Netonnet för samma, dock så beställde jag den så att den kommer på posten då den inte fanns i butik nära mig, borde få hem den imorgon då den skickades idagVar har du köpt den Glimten? Jag blev lite nyfiken på en sån efter att ha läst era inlägg.
Ok,tack.Köpte den på siba, då den var ca: 600 kr billigare än på Netonnet för samma, dock så beställde jag den så att den kommer på posten då den inte fanns i butik nära mig, borde få hem den imorgon då den skickades idag