Nationaldagen

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

Ja så e min uppfattning med. me allt han skrivit trodde inte han vurma för vår blå gula fana

Vad är ditt problem?
Vad är det jag har gjort dig så du måste hacka på detta sett?
Sist vi tog en drink på sherathon märkte jag inget av detta var är det som hänt?
Mitt nationella tänkande känner du väl till och även hur jag gillar mitt liv i thailand.
Vafan är det jag gjort dig som gör att du är så pissed off så du måste skriva som ett påhopp inlägg efter inlägg?
Sista efter Sherathon när vi satt på beachroad och tog en bärs fråga du frugan din om du kunde få stanna på en öl till var så kul att tjöta med Jonas.
Vafan har jag gjort dig sen dess som gör att du måste hoppa på mig som du gör i inlägg efter inlägg?

du får ta det hur du vill jag bara svarar på inläggen ....
ditt nationella tänkande verkar ju vara noll....
annars har du inte gjort mig något . Hacka nej jag säger bara va jag tycker o sen om du tar det på det sättet så e det inget jag kan göra......
när vi satt på beachroad sist , ja jag ville ta några till men din tjej ville hem men sa inget till dig utan bara till min tjej därav min sa att hon ville vi skulle röra oss ........

annars har du inte gjort mig något . Hacka nej jag säger bara va jag tycker o sen om du tar det på det sättet så e det inget jag kan göra......
när vi satt på beachroad sist , ja jag ville ta några till men din tjej ville hem men sa inget till dig utan bara till min tjej därav min sa att hon ville vi skulle röra oss ........

hahaha, ja man skall inte dricka tillsammans, för då blir det som nu...hahahah

Ja då har vi olika uppfattning då det var du vad jag minns som ställde fråga till din fru om du inte kunde ta en till men hon ville till hotellet.

Men vi lägger ner detta nu ok? Blir ju inget bra av det tyvvär.

Fundera lite nu vid incheckningen, blandar du inte ihop det nu med gången innan då vi satt på Thappraya utan fruar och frugan kom upp och jag var tvungen att dra vid 20:00 då frugan kom och sa att jag skulle hem och vi tjötade med den Holländaren?
När du hade vart nere hos din polare i Jomtien.

Förstår inte dina innlägg mot mig sen efter nyår?

Tillbaka
Topp