Tror ni dom stänger ner fb i sommar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Messenger är en spionapp.Messenger som är ihopkopplade med face bok hoppas jag inte blir inkluderat, messenger är ju bra att ringa gratis om man nu vill ringa gratis.
Ja läser man inte användarvillkoren innan man klickar ok så......Messenger är en spionapp.
Ringer jag till en kompis och pratar fiske eller jakt får jag omgående reklam.
Ja, det är en lång lista på drygt 1000 A4 som ingen klarar av.Ja läser man inte användarvillkoren innan man klickar ok så......
Ringa gratis, jo ja tackar. Jargongen verkar bekantMessenger som är ihopkopplade med face bok hoppas jag inte blir inkluderat, messenger är ju bra att ringa gratis om man nu vill ringa gratis.
Klicka inte OK då om du inte kan ta konsekvensernaJa, det är en lång lista på drygt 1000 A4 som ingen klarar av.
Enkelt att säga om man har haft Facebook och Messenger i mer än tio år.Klicka inte OK då om du inte kan ta konsekvenserna
Det finns ett antal bra, men krångligt om man har många vänner att alla ska installera en ny app.Jag gillar appen Signal för chat och samtal
Ja det är medaljens baksidaDet finns ett antal bra, men krångligt om man har många vänner att alla ska installera en ny app.
Det räcker med att du har mobilen liggande bredvid dig när du snackar med en kompis tvärs över bordet så får du reklam baserad på det ni snackar om. Micken är alltid på......Messenger är en spionapp.
Det är väl inga problem om man inte har något att dölja och det kan väl vara spioneri på thaiforum också eller så fort man använder datateknik.Messenger är en spionapp.
Inte om telefonen är avstängd.Det räcker med att du har mobilen liggande bredvid dig när du snackar med en kompis tvärs över bordet så får du reklam baserad på det ni snackar om. Micken är alltid på......
Email funkar bra....Enkelt att säga om man har haft Facebook och Messenger i mer än tio år.
Vad använder du istället????
hur ringer man med email?Email funkar bra....