Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ta och sök och ta kontakt med en Notarius Publicus i din hemkommun.Hel,
Är det någon som vet hur och kan man få Apostille stämpel på vigsel dokument?
Tacksam för all hjälp.
IsaZek
Apostille stämpel är att verifiera ett dokument.Utan att störa din tråd alls så undrar jag vad det är för stämpel du pratar om?
Bangkok borde ha, i Pattaya tror jag det finns 4.Tack för hjälpen , har försökt att hitta Notarius Publkus i Ubon RATCHATANI men utan resultat.
Ska kolla i andra städer.
IsaZek
Oj jag trodde du befann dig i Sverige.Tack för hjälpen , har försökt att hitta Notarius Publkus i Ubon RATCHATANI men utan resultat.
Ska kolla i andra städer.
IsaZek
Okej ser nu att du gift dig i Thailand så det jag skrev är inte till mycket hjälp i ditt fall. Men ser att @PanPan har redan gett några tips om var man kan finna Notarius Publicus i Pattaya men var du befinner dig är kanske långt ifrån Pattaya?Apostille stämpel är att verifiera ett dokument.
Det kräver många länder och jag har original vigsel dokument från Thailand som måste stämplas med Apostille.
Mvh
IsaZek
Vad ska du ha vigseldokumentet till?Apostille stämpel är att verifiera ett dokument.
Det kräver många länder och jag har original vigsel dokument från Thailand som måste stämplas med Apostille.
Mvh
IsaZek
Tanks.Testa.
In Ubon Ratchathani, Thailand, you can find a notary public who speaks English and can notarize documents. Here are the details:
/ SatanG
- Mr. Chat Wongsingha
- Address: 81-83 Srinarong Road, Ubon Ratchathani
- Telephone: 045 245545, 045 245546, 045 245547, 081 8766293
- Fax: 045 245547
Hej alla trevliga människor