Nu är det nära

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Nu är det nära. Notera valutakursen uppe till höger på startsidan. När når vi fem kronor?? När som helst hoppas jag. :xmas_smiley:

Inte så bra før mig tycker den Norska kr står still så ingen førændring på lønen hær nær man væxlar så bara negativt før mig att Svenska kronan ær så stark dyrt nær jag vill besøka Sverige och skall væxla från Baht till Svenska. Tænkte mig en månads semester med tjejen i gamla Sweden i Juni-Juli, men kanske har kronan rasat innan dess så man har råd ;)

Formodligen sa har kanske omvarden forstatt att Reinfeldt ar helt fel ute tills dess , forutspar en katstraf i Svensk ekonomi :(

Själv tycker ja dom gjort ett bra arbete ekonomiskt tror att Sverige hade varit i en mycket värre situation med något annat parti styrande genom den ekonomiska kris som världen går igenom.

"Jonas " sa:
Själv tycker ja dom gjort ett bra arbete ekonomiskt tror att Sverige hade varit i en mycket värre situation med något annat parti styrande genom den ekonomiska kris som världen går igenom.
Iaf en som har lite koll..
Vi ska vara mycket glada över att vi hade Reinfeldt och Borg vid styret när finans krisen kom.
Phonta gillar ju att måla upp domedagen på väggen och var ju på väg att växla in alla sina sek till baht när kursen var 4.50 för den svenska kronan kunde man ju inte lita på..

"bson " sa:
Iaf en som har lite koll..
Vi ska vara mycket glada över att vi hade Reinfeldt och Borg vid styret när finans krisen kom.
Phonta gillar ju att måla upp domedagen på väggen och var ju på väg att växla in alla sina sek till baht när kursen var 4.50 för den svenska kronan kunde man ju inte lita på..

Jo mycket kan man säga om penishuvudet och hästsvansen, men Sveriges ekonomi har de förvaltat bra.

"borat " sa:
Jo mycket kan man säga om penishuvudet och hästsvansen, men Sveriges ekonomi har de förvaltat bra.

Ja där håller jag med dej fullständigt!!! Vi är en av de få ekonomier som stått starka genom de ekonomiska kriserna i världen!! Och nu starkare än någonsin! Bra styre med Reinfeldt och Borg!!!! :thumbsup:
Och vissa dommedagsprofeter har egna ekonomiska uträkningar.. :laugh: :laugh: :laugh:

God Jul!

Jag har löst min ekonomi för överskådlig framtid, och det utan Rienfeldts hjälp, tror fa.. att de som är lätrlurade nog att i dagsläget förbli moderat litar på en lögnare......
I jämförelsen med Palme så var ju Olof i förhållande till 32an lysande , vågade ju i alla fall tala om vilka åsikter han hade utan att ljuga och hyckla, fö. så håller jag med om "hästsvansen"som är en mycket kompetent ekonom som än så lange lyckas dölja kostnaderna för alla Reinfeldts PK felsteg .............
Mycket idiotiskt att ivra för ett Sverige med Sharialagar, det för inget gott med sig utan skapar överallt i värden problem .Kan inte med ord beskriva min avsky för vad de gör med mitt forna hemland ... Thailand och Thailändarna är trots konflikter enade i mångt och mycket ,samt tycks vara överens att Thailand skall förbli Thailand :thumbsup:

Jo, mycket nära är det , mycket nära...den som lever får se ............ ::)

För f-n phonta, sluta yra nu! Jag kommer aldrig mer att rösta med alliansen, men ekonomin har dom klarat bra. Det hade förmodligen Göran Persson gjort också, han hade rätt hårda nypor han också. Men det är svårt med en statsekonomi där bidrag till invandrare är viktigare än äldrevård, sjukvård och försvar o räddningstjänst. Vi får förstå problemet!

God Jul, Din tomte!

PS. Maila mig Ditt telnr, jag har försökt ringa men nåt är fel.

Kostnaden för att vi på konstgjord väg "räddade" Sveriges ekonomi kommer tyvärr visa sig vara den idiotiska ekonomiska planen någonsin. Dom statsägda företagen som såldes ut, vat i snitt till ett värde vad dom genererade tillbaks till staten på cirka 5 år. Så enligt alla ekonomiska normer så har vi förstört Sveriges ekonomi för all framtid.
God Jul!

Instammer fullt med BTung och Birger...God Jul pa Er .Nu skall jag ut pa rc flygfaltet nan timme ..sen blir det en massage mens frugan shoppar ..... :D

"Phonta " sa:
Instammer fullt med BTung och Birger...God Jul pa Er .Nu skall jag ut pa rc flygfaltet nan timme ..sen blir det en massage mens frugan shoppar ..... :D

Välja massage när du kunde gått med din fru och kollat på kläder och agerat smakråd ;) God Jul.

Helt djäkla kass fotmassage var det ....................Nu drar jag ut på RC flygfältet en stund sen till Hojkompisarna på Asian Nomad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp