Ny ide om hur lösa kostnaderna för turisternas vårdbehov

Vilken jävla tur att ni svenska män är så vackra och snygga.
Fattar ni inte att smaken är olika.
Det är så jävla förnedrande att läsa era skitsnack om kvinnor från Thailand och kvinnor från phillipinerna. Sen undrar någon idiot här om varför någon ser ner på hans fru från Asien, och en annan idiot säger att det beror på att svenska kvinnor är avundsjuka,
Det är ju ni män som har fördomnarna, det är ni män som snackar skit om varandras fruar.
för h*****e skärp er nu.
Er fru är inte värd ett dugg mer än mig eller tvärtom, vi är alla mäniskor med lika värde. Sen om någon är tjock och ful enligt dig så är hon vacker i någon annans ögon, du är inte bildskön själv.
Jag ser mer till insidan av kvinnan , Ett gott hjärta samt ett skarpt intellekt överväger i alla fall för mig det mesta , Gör väl inget om de dessutom är vackra , men skönhet kommer ofta inifrån och syns först när man lär känna kvinnan , förhoppningsvis tycker de samma om den fula farangen 555:)

Vilken jävla tur att ni svenska män är så vackra och snygga.
Fattar ni inte att smaken är olika.
Det är så jävla förnedrande att läsa era skitsnack om kvinnor från Thailand och kvinnor från phillipinerna. Sen undrar någon idiot här om varför någon ser ner på hans fru från Asien, och en annan idiot säger att det beror på att svenska kvinnor är avundsjuka,
Det är ju ni män som har fördomnarna, det är ni män som snackar skit om varandras fruar.
för h*****e skärp er nu.
Er fru är inte värd ett dugg mer än mig eller tvärtom, vi är alla mäniskor med lika värde. Sen om någon är tjock och ful enligt dig så är hon vacker i någon annans ögon, du är inte bildskön själv.
Välkommen till Thailand, paradiset för män som gillar snygga tjejer.
Har du ont av jargongen?
Du får nog acceptera att det är så det funkar här och vi pratar snygga/fula tjejer oavsett vilket land vi är i precis som ni fruntimmer pratar om snygga/fula karlar...

Välkommen till Thailand, paradiset för män som gillar snygga tjejer.
Har du ont av jargongen?
Du får nog acceptera att det är så det funkar här och vi pratar snygga/fula tjejer oavsett vilket land vi är i precis som ni fruntimmer pratar om snygga/fula karlar...
Jag förstår mycket väl @Kycklingen s reaktion. Ett fördelaktigt utseende är kanske ett plus men det är dom inre egenskaperna som räknas. Det räcker för fasen med att se sig själv i spegeln så blir man ödmjuk. ;)

Kurant skrev ::Det är kvinnor med riktiga former, mycket att nypa tag i, till skillnad mot asiatiska tjejer som är platta både fram och bak.

Phillipintjejer är mao inte Asiater ??? Eller hur är det ? Det förklarar ju en del , dina kunskaper bla.

Kurant skrev ::Det är kvinnor med riktiga former, mycket att nypa tag i, till skillnad mot asiatiska tjejer som är platta både fram och bak.

Phillipintjejer är mao inte Asiater ??? Eller hur är det ? Det förklarar ju en del , dina kunskaper bla.
Du har väldigt tydligt beskrivit hur filippinskor ser ut.
Håller du på att ändra dig?
Hittade du någon ny kunskap på Youtube? :cool:

Genom ditt inlägg så påstår du att Phil inte är Asiater , hur är det med det egentligen ?? Har inte ändrat mig , men som jag skrev , finns nog en kvinna jag skulle gilla i alla länder ,, men nu har jag redan den bästa .Och vill inte ha någon annan . Men tillbaka nu Kurant .. Philipinskor ,är de Asiater ??? Platta utan rumpor , snacka om att kategorisera 5555:):)

Genom ditt inlägg så påstår du att Phil inte är Asiater , hur är det med det egentligen ?? Har inte ändrat mig , men som jag skrev , finns nog en kvinna jag skulle gilla i alla länder ,, men nu har jag redan den bästa .Och vill inte ha någon annan . Men tillbaka nu Kurant .. Philipinskor ,är de Asiater ??? Platta utan rumpor , snacka om att kategorisera 5555:):)
Kör bara med din retorik, men det fattar du inte.
Läskunnighet är inte din starkaste sida heller.

Om du har den bästa så ska du stanna vid hennes sida och inte ränna runt på moppen ensam och spana in andra.

Jag förstår mycket väl @Kycklingen s reaktion. Ett fördelaktigt utseende är kanske ett plus men det är dom inre egenskaperna som räknas. Det räcker för fasen med att se sig själv i spegeln så blir man ödmjuk. ;)
Jag förstår inte alls hennes reaktion för det var ju diskussion om fruntimmer hon inte gillade. Löjligt, alla pratar om allas utseende och folk har olika smak, en del bryr sig om yttre en del inre men alla har väl rätt till en åsikt.
Vad säger att just din är den rätta?

Ja min tjej har då ingen platt rumpa, smal över höfterna men väldigt välformad å fast.
Den ultimata rumpan om du frågar mig :p

Sällsynt med kvinnor över 160cm och 50kg var det visst i Thailand för 2 år sedan i alla fall.
Nu kanske dom väger 75kg ;)

Min långa och feta fru på 160cm och 51kg såg ut som en jätte i Udon.
Jo jag såg på dina bilder att hon fettat till sig, din ide?

Om du har den bästa så ska du stanna vid hennes sida och inte ränna runt på moppen ensam och spana in andra.
Skall väl du fullständigt skita i Kurant , håll dig i Phil och sitt inte på Thaiforum och mästra folk som inte tycker som du , ganska ofta kliver du klart över gränsen

Som vanligt inga relevanta svar på frågor
:rolleyes:

Nu lugnar vi ner oss, tonläget börjar bli lite väl hårt. Väldigt onödigt!
Ja, men riktigt otrevliga påhopp skall kanske bara ingnoreras ? men jag struntar i det , tänker inte fortsätta diskutera med Kurant framledes, kan ju konstatera att det finns vissa favoriter här som har extra utrymme för diverse otrevliga påståenden

Tillbaka
Topp