Om ni vill bli rika

PanPan

Forumveteran
På Lördag körs sista testen innan London uppdateringen på eth i Juli.
Så kan bli en snabb sväng efter optionsläppet på Fred.

SatanG

Forumveteran
När det gäller ETH är jag inte säker på att Kina är huvudorssaken, är ju inget nytt är ju samma som gällt länge.
På Fredag går optionerna på eth ut, 74% av bearish ligger på under 2100usd.
Står eth högre blir dom värdelösa.
Största option expiery på eth någonsin 30% högre än den i Mars, då rasade eth i 5 dagar innan option expire date för att sen ha en 3 veckors uppgång.
Bears verkar starkare än bulls för att få in sina options.

On June 25, Ether (ETH) will face its largest options expiry in 2021 as $1.5 billion worth of open interest will be settled. This figure is 30% larger than the March 26 expiry, which took place as Ether’s price plunged 17% in five days and bottomed near $1,550.

However, Ether rallied 56% after March’s options expiry, reaching $2,500 within three weeks. These moves were completely uncorrelated to Bitcoin’s (BTC). Therefore, it is essential to understand if a similar market structure could be underway for June 25 futures and options expiry.

most protective put options have been opened at $2,100 or lower. Consequently, 74% of those neutral-to-bearish options will become worthless if the price stays above this level. Therefore, the remaining 73,700 put options would represent a $177-million open interest.

Köpte in mig igen på eth igår 1930-1970.

Bra vinkel/artikel, tack för den.

/ SatanG

PanPan

Forumveteran
Igårkväll satt man som på nålar, det är nervpirrande och psykiskt, skall man sälja men istället köpte jag mer eth på 1740.

Lite goda nyheter med från en av storbankerna som innan varit negativ.

Goldman Sachs Taps JPMorgan’s Private Blockchain for Repo Trade: Report​

“We firmly think this will change the nature of the intraday marketplace,” said Mathew McDermott, head of digital assets for Goldman.

PanPan

Forumveteran
Får vi se om det är en vändpunkt för eth idag, första vardagen efter option expiry eller om det är en tillfällig uppgång på G.
Nu är det bara veckor kvar till London Hardfork och ETH börjar brännas och tas ur cirkulation.

flimmer

Aktiv medlem
Solar han bara ansiktet, eller är det bara alkoholen som hjälper till ? Tragiskt oavsett.

1625040166800.png

Senast ändrad:

PanPan

Forumveteran
Från mig får den happy om line går ner nu några dagar och helgen, sålde mina ETH idag, uppgången som vart nu efter helgen känns bara tillfällig och sitter hellre med THB än ETH när helgen kommer, har ju gått lite slött dom senaste helgerna.
Hoppas på samma denna helgen så man kan köpa igen till ett bra pris.

PanPan

Forumveteran
Bara för jag sålde fortsatte den upp ;)
Fast nu har den tappat 70$ sen jag skrev, hoppas på 1750-1850 till helgen, tror inte det kommer hålla sig över helgen, fortsat lite bearish.
Men går den ner till det blir det nog sista sälj/köp på några månader, sen kommer London Hardfork och vart lite positivt om eth sista veckan.
Var förbi btc ett tag i veckan på mest använda och fler och fler analytiker börjar spekulera i om den kommer flippa bc.

PanPan

Forumveteran

Ethereum​

If you are amazed, the rundown didn’t start with Bitcoin, it is time to shift your focus to other best cryptos to buy this month. According to The Economy Forecast Agency, the price of Ethereum will reach US$2769 in July. Experts also suggest that Etheruem holds the potential to beat Bitcoin this month and become the top cryptocurrency to invest in in July.

Current Price: US$2,198.98

Bitcoin​

No list is complete without Bitcoin. The largest cryptocurrency in the market is the most preferred option for investors. There is no denying that this best crypto will dominate the crypto market no matter the prices rise or fall.

Current Price: US$34,278.82

Cardano​

Cardano is the best crypto to buy today as a lot of new improvements and developments will take place on the blockchain. With this, it holds immense potential to deliver long-term benefits with regard to investment purposes. IOHK, supporting Cardano, announced a new initiative called Alonzo hard fork. It will empower smart contract functionality on the Cardano blockchain.

Current Price: US$1.34

Polkadot​

Polkadot is again innovation in blockchain technology that will transform the decentralization of the internet. There are three reasons why it is growing – security, speed, and governance. Unlike other cryptocurrencies, Polkadot’s blockchain can be easily scaled globally.

Current Price: US$15.69

PanPan

Forumveteran
Går stadigt ner inför helgen, har lagt köp på 1720, fast tror inte det går så lågt men då får det justeras, lägger det där ifall det skulle ske när jag sover på natten, får se imorrn.

PanPan

Forumveteran
ETH är lite spännande nu, händer en del nu.
ETH har flippat BTC 3 gånger nu på 1 månad.
London Hardfork skall ju komma denna månad, efter det bränns dom eth som används som gas fee och tas ur cirkulation.
Kanske borde köpt igår, trodde skulle tappa lite under helgen.
Har mina eth i farmerna men dem jag tradar med sålde jag i veckan, köpte lite ADA men kanske väntade för länge på eth återköp denna gång, morgondagen får visa.
Läste i annan att sellers och bears tappar och bulls accumulating.
Om jag förstod rätt i annan artikel har mängder eth tagits bort från trading platforms, flyttats till tex hardware wallets, största uttagandet från marknaden sen 2018, så kan bli brist snart.

ulflan

Forumveteran
För er som fortfarande är intresserade av traditionella investeringar i Sverige. Från DI:

I Business Swedens rapport ”Krasch och återstart” sticker Sverige onekligen ut där SCB:s prognos för utländska direktinvesteringar under 2020 uppgår till 240 miljarder kronor, vilket är mer än en fördubbling jämfört med 2019. Den stora ökningen gör att Sverige klättrar från plats 28 till plats 9 över de största mottagarländerna för utländska direktinvesteringar där USA och Kina toppar.

PanPan

Forumveteran
Lite sur att jag fegade och missa uppgången under helgen, var under 2k i Fredags men vågade inte trodde ner lite till vilket vart fel.
Vart mycket positivt om just eth sista dagarna, är väl på grund av det.
Gick in idag på 70/30 eth/ada.
Annat har jag hållt och comp har ju gjort återhämtning sista dagarna men behövs 100% för att komma dit dom var som högst.
Hade dock 5 eth stående i farmer som jag inte rör.
Hade ju hoppats på ner till 1750 under helgen och 20 till.

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
kurant Fattiga och rika. Allmänt thailandforum 0

Liknande trådar

Topp