Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skickar allt till revisorn i ThailandKänner en nu.
Han gjorde i god tro, trodde inte var skattepliktig till Sverige också.
Skatteverken kommunicerar med varandra, dock tar stickprov och när nåt inte ser rätt ut.
Han fick en restskatt till Sverige på 150.000.
Själv har jag tur och får tillbaks 132.000kr på skatten plus retroaktivt "norska" barnbidrag på 23.000.
Så vart ett bra nettoår 2025.
ska ni köpa bitcoin.
Jäklar! Nästan 2 mille i den potten. TrevligtBra drag i aktierna idag
![]()
Kör norrländsk skumpa, hempa i sodastreamen.För varje million jag gör på börsen så brukar jag fira med Champagne. Fast Champagne dricker jag oftare än så dock bara för att det är gott.
Hur som helst, när Trumpen vann valet i så blev det uppåt i mina depåer och passerade ännu en miljon. Det var i december 2024. När han sedan startade sitt tullkrig loosade jag 3 mille. Idag är tappet hämtat plus en mille till och det slog om i million kolumnen
Just nu kör jag healthy style så Champagnen får vänta till midsommar men firas skall det![]()

Och ,,Ska de följa med i graven, Eller ? Själv ger jag ungarna efter hand det e ju nu de behöver , O darlingen får sitt när jag trillar av pinn .För varje million jag gör på börsen så brukar jag fira med Champagne. Fast Champagne dricker jag oftare än så dock bara för att det är gott.
Hur som helst, när Trumpen vann valet i så blev det uppåt i mina depåer och passerade ännu en miljon. Det var i december 2024. När han sedan startade sitt tullkrig loosade jag 3 mille. Idag är tappet hämtat plus en mille till och det slog om i million kolumnen
Just nu kör jag healthy style så Champagnen får vänta till midsommar men firas skall det![]()
Nä det är inte tanken att dom med i graven. ”Kommer inte åt” stålarna just nu men om drygt ett år så gör jag det och då skall det spenderasOch ,,Ska de följa med i graven, Eller ? Själv ger jag ungarna efter hand det e ju nu de behöver , O darlingen får sitt när jag trillar av pinn .
Gott , Ligger typ i samma sits , Förbereder just nu försäljning av företag , Sen pension. Kuska runt i husbilen när darlingen jobbar i Sverige sommarmånaderna ..Sen ner till huset I Thailand tre månader ev längre i framtiden .Nä det är inte tanken att dom med i graven. ”Kommer inte åt” stålarna just nu men om drygt ett år så gör jag det och då skall det spenderas![]()