Om ni vill bli rika

Han inte få någon lön idag så blev inget aktieköp men börsen fortsatte nedåt idag iallafall.
Lågt P/E på dom aktierna jag tänkt nu iallafall 4.5-9, aktiepriserna har gått ned och vinsterna upp, samma aktier hade ett P/E på 9-15 för 6 månader sen.

Jag vet vad jag skriver, men vet gör jag självklart inte ;)
Behöver man bara läsa den här tråden så står det där, sen kan man iofs aldrig veta om det som skrivs är sant.
Men då har jag iallafall inte spekulerat utan gått efter vad vedebörande har skrivit ;)
Är det ju mindre viktigt iofs, var bara till Ubon att köpte man vid rätt tillfälle och sålde vid rätt så kan man skratta gott när man gick till banken.
Även om man inte tror på BC som valuta så kan man gjort sig en god slant.

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Tyvvär får jag dock ingen julbonus så jag kan köpa en Merca ;)
2 baht guld är inte illa pinkat det heller;)
Vet bara inte vad hon skall med det till, hon välter om hon sätter på sig allt:p:):)
Men blir väl någon form av pensionssparande för henne, för den som tror att våra damer struntar i pengar får nog öppna ögonen å tänka om;)

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Behöver man bara läsa den här tråden så står det där, sen kan man iofs aldrig veta om det som skrivs är sant.
Men då har jag iallafall inte spekulerat utan gått efter vad vedebörande har skrivit ;)
Är det ju mindre viktigt iofs, var bara till Ubon att köpte man vid rätt tillfälle och sålde vid rätt så kan man skratta gott när man gick till banken.
Känner en gubbe som "bara" köpte hundra BC, detta va när den kostade under 1$ han sålde någonstans vid18000$
Han hade mage att gnälla att han inte köpte fler;)men fick ändå en gott pensionstillskott:cool:

2 baht guld är inte illa pinkat det heller;)
Vet bara inte vad hon skall med det till, hon välter om hon sätter på sig allt:p:):)
Men blir väl någon form av pensionssparande för henne, för den som tror att våra damer struntar i pengar får nog öppna ögonen å tänka om;)
Bästa är då om dom köper goldbars, köper dom smycken så måste guldpriset upp rätt mycket för att få igen vad det kostade.
Här blev det julklapp som kostade lika jag köpte en nintendo switch till mig med spel och frugan 1 baht guld.

Jag har aldrig sagt att jag inte tror på BC, det jag ifrågasätter är värderingen, Pan Pan, BC är ingen valuta...

Liknande trådar

Topp