Om ni vill bli rika

Bra du måste öppna ditt hjärta och försörja de som inte orkar jobba.

Är det någon som vill ha DeFi ROI dApp tips så säg till. Jag slutar jobba lagom till vintern :D

Det blir en jobbig vecka på jobbet.
Grannens bekanta ska ha en stor grillfest tydligen. Både öl och en massa mat.
Det blir att stå på så att jag kan finansiera detta.
När jag trodde att jag hade kommit i närheten av den utgiften så får jag besked om att grannen själv har lust att betala huslånet och dessutom bilförsäkringen, så även nästa vecka kommer att bli ett helvete.

När jag trodde att jag hade kommit i närheten av den utgiften så får jag besked om att grannen själv har lust att betala huslånet och dessutom bilförsäkringen, så även nästa vecka kommer att bli ett helvete.
Har själv en obetald försäkring och måste byta däck. Så har du lite tid över så får du gärna ha mig i åtanke..

Jag tar gjärna en flygbiljett... ;)

Om 2 veckor släpps nästa fork på ADA.
Jag har ju inga bitcoin eller ethereum så sista dagarnas nedgång påverkade inte så mycket, köpte lite mer ADA imorse med minad krypto, så swap.
Får vi se om dom får sig en skjuts om 2 veckor eller ej.

Screenshot_20220614-144306_Binance.jpg

5år och över 300 sidor….
Är det någon som har lyckats bli rik?

Själv har jag kommit halvvägs till att bli rik, Dvs 8-siffrigt belopp.
Jag har nämligen ett 4-siffrigt belopp på banken men är på god väg till ett 5-siffrigt belopp. Det går med en jävla fart.
Magunnar?
Annars långt ifrån, för att kalla sig rik i dagens kostnadsläge får man väl hamna på 8 siffrigt i usd....

Tillbaka
Topp