Om ni vill bli rika

Det kostar att leva.
Innan tänkte jag när bodde i Thailand att måste tänka ett år frammåt.
Helt plötsligt behövs det du säger.
I Sverige känner jag mer ok, en månadslön eftersom vi har låga hushållskostnader så klarar jag det.
Tänker fortsatt lite thailand men blir mer och mer bekväm med det.
En altan knappt 1/4 månadslön men är ju inte så dyrt, nytt värmesystem i huset 2 månadslöner.
Jag kan ju idag hålla mitt sparande på oväntade utgifter men går ju inte bankrutt om man har lite här och där man kan ta ut ifrån vid oförutsett.
Förstår jag att inte är svensk standrad men stor del av svenskarna borde inte ha någon oro om sköter ekonomin rätt.
Och bästa att frugan har noll koll på gucci, prada, eller vad 17 det heter.
Hon har funnit nytt fashionställe lager 157 Gällstad "där det började", helt ok för mig.
Outlet huvudstaden.
Problemet är att blir så mycket, att stökigt ibland beror ofta på för mycket skit som ingen använder.

Och bästa att frugan har noll koll på gucci, prada, eller vad 17 det heter.
Hon har funnit nytt fashionställe lager 157 Gällstad "där det började", helt ok för mig.
Outlet huvudstaden.
Problemet är att blir så mycket, att stökigt ibland beror ofta på för mycket skit som ingen använder.
Inga skönhetsoperationer på tal eller har det gett sig?

Inga skönhetsoperationer på tal eller har det gett sig?
Hon på kliniken sa att problemet du upplever nu är att du har gjort fillers och sen tagit bort dom.
Du har ett fint ansikte och vad dom gjorde i Thailand var fel från första början.
Du borde aldrig gjort det, din man har rätt.
Du har förstört det naturliga men vi kan sätta 1ml kollogen men efter det gör inget i sverige eller thailand igen efter du blivit äldre, hade du inte gjort fillers hade du inte behövt tänka på detta idag.
Kändes ärligt, och hon sa jag har hellre dig som kund och kommer tillbaka om 5 år än ljuger för dig nu och hittar på saker som inte behövs.
Denna gång borde du lyssnat på din gubbe och inte gjort fillers.
Jag blev shockad, men hon sa jag jobbar med att ge min åsikt, bedömma och gör det ärligt.

Hon på kliniken sa att problemet du upplever nu är att du har gjort fillers och sen tagit bort dom.
Du har ett fint ansikte och vad dom gjorde i Thailand var fel från första början.
Du borde aldrig gjort det, din man har rätt.
Du har förstört det naturliga men vi kan sätta 1ml kollogen men efter det gör inget i sverige eller thailand igen efter du blivit äldre, hade du inte gjort fillers hade du inte behövt tänka på detta idag.
Kändes ärligt, och hon sa jag har hellre dig som kund och kommer tillbaka om 5 år än ljuger för dig nu och hittar på saker som inte behövs.
Denna gång borde du lyssnat på din gubbe och inte gjort fillers.
Jag blev shockad, men hon sa jag jobbar med att ge min åsikt, bedömma och gör det ärligt.
Ja då har hon inte hunnit skada sig så mycket. Min exfru ser ut som en häxa idag i mina ögon. Fyfan vad hon har förstört sig. Hon har nyligen fyllt 42år. Tänk om 10år vilka problem hon kommer ha. Sista operationen gjorde hon för något halvår sedan i Sydkorea. Någonting med överläppen denna gången. Så sjukt sönderopererad i ansiktet. Tragiskt.

Ja då har hon inte hunnit skada sig så mycket. Min exfru ser ut som en häxa idag i mina ögon. Fyfan vad hon har förstört sig. Hon har nyligen fyllt 42år. Tänk om 10år vilka problem hon kommer ha. Sista operationen gjorde hon för något halvår sedan i Sydkorea. Någonting med överläppen denna gången. Så sjukt sönderopererad i ansiktet. Tragiskt.
Frugan gjorde nån filler i Thailand, jag såg ingen skillnad.
Sen tog hon bort det.
På kliniken i Borås kände hon över käken och sa att dom tog nog bort mer än filler och du har förlorat din naturliga collogen produktion under kindbenen, därför dom sugs in.
Vad vet jag.
Hon kändes ärlig iaf, frugan var där och ville göra filler, hon avrådde, du ser gammal ut i din inbillning.
Och hon gav rätt stränga rekomendationer på att aldrig göra det igen som hon gjort i Thailand.
Hon sa att Thailändarna är experter i området men inte inom rådgivning.
Hon sa att du borde lyssna på din omgivning och din man.
Collogen 1ml nu men sen rekomendera hon gör ingenting i Sverige eller Thailand igen på typ 5 år, det som du känner nu är pga felbehandling och självskänsla.
Får se, men sköterskan sa att damp, trött på idioter som vill sälja bara.

Frugan i rött dom andra 2 opererade, inget jag är intresserad av.

20260814_145438.webp

Det var inget skämt aldrig sett märket innan och H liknade Hondas.
Du ser. Varför man köper sånt skräp. Inte för att average joe skall respektera dig. Men jag gillar när hotellpersonalen bugar sig och låter mig få vip service. Eller bankpersonalen.

Sen är det även för egen del. Man e lite stolt för vad man åstadkommit.

Köpte akchjer för 5 år sedan och de har nog tappat mer i värde än det här jävla bältet

Du ser. Varför man köper sånt skräp. Inte för att average joe skall respektera dig. Men jag gillar när hotellpersonalen bugar sig och låter mig få vip service. Eller bankpersonalen.

Köpte akchjer för 5 år sedan och de har nog tappat mer i värde än det här jävla bältet
Ok, så hotellpersonalen bugar sig åt ett Hondabälte 55555555.
Men annars jo ett bälte är bra så inte byxorna trillar av, köpte ett sist på Big-C och verkar funka för hotellpersonalen waiar när man kommer ;)
Det håller än.

Förmodar att du skämtar. Vem fan bryr sig om någon bugar för att man går runt med någon fashion assessor på kroppen?
Låter naivt och fåfängt.

Denna är lite rolig, men ger förmodligen inga VIP-fördelar:

Tillbaka
Topp