Om vi ska träffas

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Jag har läst på en del andra thaiforum att dom har forumträffar ca en gång om året, vi och Berralund har ju träffats bla på high Chaparral en gång om året. Men om vi skulle efterlysa en forumträff i sommar/sensommar vart i Sverige skulle passa bäst då tycker ni?
Liseberg? High Chaparral? Kom med förslag så kan vi väl ha en tradition även här.

Åker ni skidor så bor vi i närheten av isaberg om någon vill ha en vinterträff, vi bor även granne med anderstorps raceway, om någon gillar motorsport.

Anderstorp har man ju varit på ett par ggr :):):)Då tillsammans med mina kompisar Franco och Berto som drev företaget Ital American i Hägersten ,mycket bilracing på den tiden

Det var där Lasse Nigell var med på" The First Go" dragracing och gjorde den första wheelie i Sverige med Volvo Hot Tomato funny car motor cheva 283 borrad till 301.Har träffat gentlemannen här i Hallstavik på onsdagsträffarna .Var det, Bruno Alberto Donati som ägde Ital-American tror jag ,brukade vara där och snoka när det anlände lite godis från USA

Jo, det far Umbertos och Francos pappa Bruno som ägde , eller rättare sagt det var familjen Donati /Rosetti som var ägare ,, dom fick en helv massamotorer och växellådor /bakaxlar i containers från staterna ... Kul att hänga där , var ett tag som mitt andra hem ...:) Åkte mycket på stan med båda två , men Umbero (Berto) var väl den som jag umgick smest med , han hade en Chevy Nova som var rätt pigg för den tiden ....

Dom flyttade väl till Huddinge från Hägersten ,men kan minnas fel, en helv massa år sedan , Samtidigt som man drog till "Stubben" ute på Tyresö , även Modshålan på Norrlandsgatan
fick sig ett par besök av oss "Bilburma ynglingar " Minns du detta , stod mycket om det i tidningarna när vi rensade hel "Fyran " som stället hette " , skall se om jag kan hitta nåt om detta , återkommer ... KUL VAR DET I ALLA FALL !! Fn vad de sprang ,, många mods som fick på skallen den natten ...:):):)

Finns ju ingen strand där och är även Svindyrt ....55:) Jo det vore kul 15 April 2017

Jag har för mig att berralund har sagt något om något typ vattenland i Skåne, tänkte om det är barn inblandat så dom kan roa sig också,

Jag har för mig att berralund har sagt något om något typ vattenland i Skåne, tänkte om det är barn inblandat så dom kan roa sig också,
Något vatten land känner jag inte till i Skåne.. Nog i Danmark. Det lär vara lite fest på WAT utanför Eslöv runt 2-3 Juni... Kanske ett delmål att träffas. För att underlätta kontakt, så bara upp med en stor skylt TS...

Tillbaka
Topp