orolig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
M

mr

Gäst
Hej har en fundering jag har varit gift i 16år med en thai tjej sen har vi separera hon tog det illa hon säger att nästa gång jag åker till thailand så ska jag bli gipen vid flyplatrsen i bangkok hon sa att hon ska hitta på något så jag blir girpen får problem är det möjligt att man kan få såna problen? kan hon betala lagens män i thailand så det ser ut som jag har gort något som jag ej har ? vart ska man vända sig? har ny fam i thailand så jag måste åka dit. ???

Varför måste du berätta för ditt ex när du ska till Thailand nästa gång?

Det är ju du som vart gift med henne i 16 år, du mer än oss borde ju veta vad hon är kapabel till eller inte.
Eller hur det funkar med mutor i Thailand.

Svår fråga för en utomstående att svara på.

Hej Mister och välkommen :)

Utan att veta något om hur mycket kontakter hon har med de Thailändska myndighetrna ,så ter det sig väldigt konstigt, att hon skulle kunna ställa till bekymmer för dig när du kommer till Thailand.

"mr " sa:
Hej har en fundering jag har varit gift i 16år med en thai tjej sen har vi separera hon tog det illa hon säger att nästa gång jag åker till thailand så ska jag bli gipen vid flyplatrsen i bangkok hon sa att hon ska hitta på något så jag blir girpen får problem är det möjligt att man kan få såna problen? kan hon betala lagens män i thailand så det ser ut som jag har gort något som jag ej har ? vart ska man vända sig? har ny fam i thailand så jag måste åka dit. ???

Håller med Gazton, låter fullständigt barockt att hon skulle ha sådan makt att påverka myndigheterna på Suvanabumi Airport, de har nog tillräkligt ändå, utan att behöva hålla utkik efter en grälsjuk thaikvinnas före detta man.

Mvh Peter :wai:

Kan berätta en kul grej som hände i Bangkok för några år sen. Vi skulle ut och äta, hittade ent i vårt tycke bra ställe, var väl också lite bättre än genomsnitt.
Satt oss, fick menyn och beställde. Det dukades fram glas tallrikar och bestik. Jag fick kniv och gaffel medans frugan bara fick en gaffel. Dom har väl glömt den tyckte vi.
Maten kom in fortfarande ingen kniv till frun. Jag påpekade detta men dom viftade bort det med en förklaring som jag inte förstod.
Alltnog Med maten på bordet skred vi till verket, då uppenbarade sej två man som fattade post bakom frun. Så när hon skulle hugga in på maten mad gaffeln så ursäktade dom sej och med ett mycket trevligt sätt började dom skära upp maten i lagom bitar med en kniv som dom hade med sej. Så fortsatte det under hela middagen, slut på lagom bitar dags att rycka in och skära. Jag tyckte det var skit kul medans frun kände sej besvärad.
Dan efter så berättade vi vad som hänt och fick en förklaring.
Man ger inte kvinnan en kniv för dom är inte att lita på. Det har hänt att en del män fått lite svårt att kissa . Om ni förstår. :o Nu ska man inte dra alla över en kam, men kul var det.
Rolf

nja svaret är nog enkelt hon kan nog inte betala för det för är det ett tag sedan så har hon nog inte råd med det emn hon kan ju alltid hitta på något för att du ska få betala dom och inte hon... en skadeskuten thai tjej drar sig inte för mycket.... men hur kan hon veta när du dyker upp då????? 8)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp