PC- HJELP

Dere som har Windows 10 og ikke får oppdatering lenger , Her er et program som hjelper deg til å rette opp feilen , Programmet heiter " Event veiwer " Og det er gratis . Du kan se på flere Video filmer hvor du bruker programmet . Et annet tips kjop en USB minnepen og last ned Windows 10 .og det er gratis ,

Screenshot 2026-03-12 102146.webp

Har dere windows 8 og 8,1 har du et program som retter opp feilen , Eller last ned windovs i en minne pen USB

Screenshot 2026-03-12 101743.webp

Det är klart att det går åt helvete för honom när han klickar på en massa länkar som lockar med att allt är gratis. Ett garanterat sätt att få problem.....
Når man kjoper ny printer folger det med eitt program for instalasjon og feilsok ,Som er gratis . Så kommer det inn et pirat program med printer navnet mit Canon E 4570 og feilsoking program , For pirat programmet for feilsok var printeren i orden , Etter de kom inn streika printeren min . For å reparere skaden måtte jeg betale 20 doller . Jeg avinstalerte pirat programmet , då vart Printeren heilt fin . Problemet var betalings program for printer problem . Gratis programmet som folger med printeren er heilt OK .

Når man kjoper ny printer folger det med eitt program for instalasjon og feilsok ,Som er gratis . Så kommer det inn et pirat program med printer navnet mit Canon E 4570 og feilsoking program , For pirat programmet for feilsok var printeren i orden , Etter de kom inn streika printeren min . For å reparere skaden måtte jeg betale 20 doller . Jeg avinstalerte pirat programmet , då vart Printeren heilt fin . Problemet var betalings program for printer problem . Gratis programmet som folger med printeren er heilt OK .
Gratis gratis gratis :rolleyes:
Om du köper och betalar pengar för en skrivare (printer) och det följer med program samt drivrutiner. Vad är gratis? Skrivaren? Drivrutinerna? Programmen? Kan det vara så att inget är gratis utan att du faktiskt har betalat för skrivaren.

Det er eit nytt Windows 11 oprativsystem som heiter Windows 24H2 som noen kaller Windows 11.1 Jeg instalerte det på PC en min ,det er mange forbedringer der . Og det er gratis . se vedlegg

Screenshot 2026-03-23 085236.webp

Har du en gammal Mac kan du inte installera Windows på den. Vet du varför? Inte Googla nu utan svara med kunskap istället och skit i priset ;)
Jeg kjopte ny Macbook i Sverige ,og etter 11 måner svulma batterie opp , og fikk beskjed att batteriet var bare 6 måner garanti .Dei tilbydde å skifta batteri kr 1400,- Jeg kjopte batteri frå Kina , pris kr 190,- med frakt . Men alle skruer i en Macbook er det stjernmeisel med 3 wing ,normalt er 4 wing . ingen i sverige solgte slike små 3 Wing stjernmeisel , Jeg provde ,men dei hadde ikke lov å for salg grunnen Aple patent . Hadde mye tull med Macbook , derfor Windows i Dag . Skifte battteri i dag koster opp i kr 2500 i Norge , jobben tar 10 minutter . Se vedlegg ,

Macbook er made in Kina .

Screenshot 2026-03-23 131137.webp

Jeg kjopte ny Macbook i Sverige ,og etter 11 måner svulma batterie opp , og fikk beskjed att batteriet var bare 6 måner garanti .Dei tilbydde å skifta batteri kr 1400,- Jeg kjopte batteri frå Kina , pris kr 190,- med frakt . Men alle skruer i en Macbook er det stjernmeisel med 3 wing ,normalt er 4 wing . ingen i sverige solgte slike små 3 Wing stjernmeisel , Jeg provde ,men dei hadde ikke lov å for salg grunnen Aple patent . Hadde mye tull med Macbook , derfor Windows i Dag . Skifte battteri i dag koster opp i kr 2500 i Norge , jobben tar 10 minutter . Se vedlegg ,

Macbook er made in Kina .

Screenshot 2026-03-23 131137.webp
Du har helt rätt Einar.

Att fixa datorn är betydligt vettigare att göra i Thailand.

Lazada is the shit.

Tillbaka
Topp