PC- HJELP

Jeg hadde litt småfeil på datoren min i Windows 11 , og så lasta jeg ned Windows 11 på en USB minne , og instalerte oprativsystemet på PC en min , PC en blei heilt fin etter på og printeren virka som den skall . Så etter ca. 14 dager begynt Google og strudla , Jeg måtte skriva inn Mail adr. telefon nr , og koden pluss en URL adresse , som er en GPS adresse som dei kan finna datoren min, som jeg forsto . I flere dager skreiv jeg inn min Mail adr og koden min . Google påsto det var ikke meg , jeg blei utestengt av både Google og facebook . Jeg er så gammel nå at etter statestikken så skulle jeg vert dod for mange år siden .. Vedlegg URL adress .

Screenshot 2026-03-11 050559.webp

Jeg har Windows 11 på en ny PC ,med en ny printer Canon E4570 som har fungert bra i flere måner , Så begynte Google å strudla i en uke , så i går streika printeren min , Og på feilsoking , se vedlegg . feil nr 1. Brannmur er ikke tilatt . Feil nr. 2 Skriver deling ikke aktivert , Og The Printer is connected corredly

Screenshot 2026-03-11 032635 - Copy.webp

Jeg hadde litt småfeil på datoren min i Windows 11 , og så lasta jeg ned Windows 11 på en USB minne , og instalerte oprativsystemet på PC en min , PC en blei heilt fin etter på og printeren virka som den skall . Så etter ca. 14 dager begynt Google og strudla , Jeg måtte skriva inn Mail adr. telefon nr , og koden pluss en URL adresse , som er en GPS adresse som dei kan finna datoren min, som jeg forsto . I flere dager skreiv jeg inn min Mail adr og koden min . Google påsto det var ikke meg , jeg blei utestengt av både Google og facebook . Jeg er så gammel nå at etter statestikken så skulle jeg vert dod for mange år siden .. Vedlegg URL adress .

Screenshot 2026-03-11 050559.webp
Screenshot 2026-03-11 063544.webp
De eina programmet for feilsoking var useriost , for å reparere feilene må jeg betale , det står : No CD Key -- Buy Now , og for en reprasjon betal 20, jeg trur det er doller , for alt sto på kinesisk , provde transelate , men det gjekk ikke .

På Canon printter sitt feilsoker program ,der er alt i orden , Test av utskrift fra Windows programmet var alt i orden , Og test av samme program av bilder var det OK , Men ikke utskrift fra google eller andre nettlesere , Se vedlegg

P1170630 - Copy.webp

Det er ingen problem med noe som er gratis . Og snart kommer Windows 12 og den blir gratis ,påstår mange , og då instalerer jeg den på PC en min

Screenshot 2026-03-11 153847.webp
Det står fortfarande ”Upgrade for free”. För att kunna uppgradera måste du redan ha en viss version av Windows.

Köper du en dator helt utan OS så tror jag inte Windows 11 är gratis om du skulle välja att installera det.

Hoppas du förstår vad en uppdatering innebär.

Det står fortfarande ”Upgrade for free”. För att kunna uppgradera måste du redan ha en viss version av Windows.

Köper du en dator helt utan OS så tror jag inte Windows 11 är gratis om du skulle välja att installera det.

Hoppas du förstår vad en uppdatering innebär.
Jeg har Windows 11 Home ,og henta den gratis fra nettet , og nå kommer Windows 12 med de forste , og vi som har Windows 11 får den gratis , påstår mange ,for nye utgave av Windows har altid vert gratis til forrige utgaven av Windows ,

Jeg har Windows 11 Home ,og henta den gratis fra nettet , og nå kommer Windows 12 med de forste , og vi som har Windows 11 får den gratis , påstår mange ,for nye utgave av Windows har altid vert gratis til forrige utgaven av Windows ,
Verkar som det går sådär för dig. Betala för riktiga (licensierade) prylar nästa gång, så ska du se att din närvaro i denna tråden minskar markant... :afro:

Når Windows 10 kom ut var den gratis fra Windows 7 -- 8 -- 9 og mange tusen nytta hove til å instalere 10 .

Screenshot 2026-03-11 180050.webp
Så hur många NOK har du sparat genom att vara snål? Och hur mkt tid har du slösat bort på allt strul?

Borde väl gå att räkna ut din timpenning med den infon......

Och har du haft samma burk sen win7 så är det väl dags för en ny. Och se till att du får ett nytt (licensierat) OS på köpet.

Uppdatering samma som köpa nytt? :rolleyes:

Går knappt att köpa en PC idag som inte levereras med Windows typ ”inpräntat i BIOS”. Alltså har man redan betalat sedan att uppdatera är gratis är en helt annan sak.

Så hur många NOK har du sparat genom att vara snål? Och hur mkt tid har du slösat bort på allt strul?

Borde väl gå att räkna ut din timpenning med den infon......

Och har du haft samma burk sen win7 så är det väl dags för en ny. Och se till att du får ett nytt (licensierat) OS på köpet.
Att oppdatera fra Windows 10 til 11 har ingen ting med snål å gjora . Men med sikkerhet å gjora ,for i mars 2025 slutta Windows sikkerhetsoppdatering på på windows 10 og alle fikk gratis windows 11 . Mange tusen smarte svensker oppgarderte til windows 11 som var gratis og har sikkerhetsoppdatering . Men dei som ikke oppdaterte til windows 11 er avensjuk på vi som moderne data med sikkerhetsoppdatering . Nå må dere betale for Windows 11 .

Screenshot 2026-03-12 002711.webp

Att oppdatera fra Windows 10 til 11 har ingen ting med snål å gjora . Men med sikkerhet å gjora ,for i mars 2025 slutta Windows sikkerhetsoppdatering på på windows 10 og alle fikk gratis windows 11 . Mange tusen smarte svensker oppgarderte til windows 11 som var gratis og har sikkerhetsoppdatering . Men dei som ikke oppdaterte til windows 11 er avensjuk på vi som moderne data med sikkerhetsoppdatering . Nå må dere betale for Windows 11 .

Screenshot 2026-03-12 002711.webp
Jag har aldrig hört om nån som har såna problem som du, men är du nöjd så fortsätt som du gör.
Att ta emot råd verkar inte vara din grej helt enkelt.
Lycka till med dina gratisprogram.

Man får både gode og dårlige råd ,jeg sortera ut dei dårlige rådene ,og benytter meg av dei gode rådene .

Tillbaka
Topp