PC- HJELP

Du har testat att starta om datorn väl?

Det låter som en överdriven åtgärd att återinstallera ett helt operativsystem för att källkoden visas. Men du gör ju som du vill.
Jeg instalerte Windows 11 på nytt , men feilen der forsatt . Så spor jeg Microsoft og dei forteller meg hvor jeg skal retta opp feilen , så dei hoyre jeg på . feilen har vert i nesten 14 dager og blir verre og verre .

Jeg instalerte Windows 11 på nytt , men feilen der forsatt . Så spor jeg Microsoft og dei forteller meg hvor jeg skal retta opp feilen , så dei hoyre jeg på . feilen har vert i nesten 14 dager og blir verre og verre .

Känner du någon person som kan hjälpa dig? Det behöver nog inte vara en "expert", utan kanske en granne/vän som har lite datorvana, eller nästan vilken ungdom som helst.

Det är lite svårt att hjälpa till här på forumet utifrån det du har visat, men kanske kommer det någon annan som har bättre tips än mig?!

Känner du någon person som kan hjälpa dig? Det behöver nog inte vara en "expert", utan kanske en granne/vän som har lite datorvana, eller nästan vilken ungdom som helst.

Det är lite svårt att hjälpa till här på forumet utifrån det du har visat, men kanske kommer det någon annan som har bättre tips än mig?!

Jeg sporte Mickrocoft og dei testa PC en min og dei har jeg tru på , Og les hva microsoft skriver , det er bare feilene som avinstaleres .

Senast ändrad:
Har du bedre forslag ??? Det er ikke avinstalera heila oprativsystemet , det er bare feilen som skal avinstaleras , Se vedlegg fra Microsoft testen ,

Screenshot 2026-09-10 153225.webp

Du är på helt rätt spår så inte mycket att tillägga. Tror dessutom inte problemet med att websidans källkod visas beror på OSet utan snarare webbläsaren.

@Einar Har du provat en annan webbläsare?

Tillbaka
Topp