plara

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Jag vill förmedla kultur samt språk till er på detta forum. Jag ser att ni inte förstår vare sig svenska eller Thai så jag vill delge er Thai Language!

I detta forum är svenskan bedrövlig, jag förstår inte varför er svenska är så dålig, har ni inte gått i skolan eller? Ni vill gärna lära er Thai men det förutsätter ju att ni kan svenska först och främst.

I detta forum skriver ni som 14 åriga skolpojkar (outbildade pojkar) ibland tror jag att jag befinner mig på (Lunastorm ungdomsite)

Det finns en speciell människa på detta forum som har ett språk som är vedervärdigt, ett språk som är så vedervärdigt lågt, låter som en pojkspoling som aldrig fått en uppfostran? Ett språk som aldrig är generöst eller ett språk som alltid är nedvärderande gentemot Thailändska samhället, varför bor denna människan i Thailand?

plara

Hej Plara det ja har läst av va du skrivit så tycker ja inte din svenska e så mycke bättre än nån annan
Tycker mest du kommer me kritik o försöker vara ett TROLL har inte sett någe positivt från dig på forumet överhuvetaget

glimten66

"PLARA " sa:
Jag vill förmedla kultur samt språk till er på detta forum. Jag ser att ni inte förstår vare sig svenska eller Thai så jag vill delge er Thai Language!

I detta forum är svenskan bedrövlig, jag förstår inte varför er svenska är så dålig, har ni inte gått i skolan eller? Ni vill gärna lära er Thai men det förutsätter ju att ni kan svenska först och främst.

I detta forum skriver ni som 14 åriga skolpojkar (outbildade pojkar) ibland tror jag att jag befinner mig på (Lunastorm ungdomsite)

Det finns en speciell människa på detta forum som har ett språk som är vedervärdigt, ett språk som är så vedervärdigt lågt, låter som en pojkspoling som aldrig fått en uppfostran? Ett språk som aldrig är generöst eller ett språk som alltid är nedvärderande gentemot Thailändska samhället, varför bor denna människan i Thailand?

plara

Varför skriver du Svenska med liten bokstav, när du i samma mening skriver Thai med stor bokstav?

"legolas " sa:
Jag hoppas att ge dig en karma är den rätta vägen, för annars vet jag inte...
Du är ganska bra på att vara nedvärderande själv känns det som, när man läser hur du skriver nu i detta inlägg, plus andra inlägg som du presterat nu det senaste. Du började ju med att halshugga Hans Svensson jämns med fotknölarna....

Ett tips gott som ett annat..... läs inte den tråden då där den människan skriver, för blir man så himla argsint som du är, så skulle du nog pyssla med annat än att skriva i något forum ute på internet.

Hoppas nu inte att min svenska är så dålig så du blir vansinnig bara. Du förresten,
"Thai" med stor bokstav är FEL, och Thailändska med stor bokstav är FEL. Glöm inte att skriva ut kommatecken också......

:wai: :wai: :wai:

Ja jag tycker att det är kul...Lego och Micke, varför är Thai med stor bokstav fel?? Substantiv är en ordklass Thai är en ordklass ett Substantiv

plara

"PLARA " sa:
Ja jag tycker att det är kul...Lego och Micke, varför är Thai med stor bokstav fel?? Substantiv är en ordklass Thai är en ordklass ett Substantiv

plara

Vad e det du tycker e kul......…
Och ännu har ja inte sett dig förmedla något.....

"PLARA " sa:
Ja jag tycker att det är kul...Lego och Micke, varför är Thai med stor bokstav fel?? Substantiv är en ordklass Thai är en ordklass ett Substantiv och kära nån försök inte att lära mig Thai!

plara

"PLARA " sa:
Ja jag tycker att det är kul...Lego och Micke, varför är Thai med stor bokstav fel?? Substantiv är en ordklass Thai är en ordklass ett Substantiv och kära nån försök inte att lära mig Thai!

plara

Lär dig att citera!

"I detta forum skriver ni som 14 åriga skolpojkar (outbildade pojkar) ibland tror jag att jag befinner mig på (Lunastorm ungdomsite)"

Varför går ni ens i svaromål? Någon som skriver och bygger meningar så här har inget att tillföra vad gäller språk och grammatik. Nu har du fått din stund i rampljuset, plara. Därmed har jag sagt mitt i denna tråd.

Jag hade egentligen inte tänkt bemöta kritiken, den får stå för författaren. Alla kan misslyckas med svenskan, inklusive plara. Att ge sig på att kritisera alla andra medlemmars svenska tyder på att man lider av ett stort mått hybris.

Personligen har jag ett gott självförtroende när det gäller att tala och skriva det svenska språket genom att ha erhållit högsta betyg genom grundskola och gymnasium. Men jag skulle ALDRIG ge mig på att kritisera andra för den sakens skull. Alla kan fela och så även jag, men anser man sig ofelbar - ja då har man ett problem med sig själv.

Och därmed har jag sagt mitt i denna tråd! :-X

Ħɛʝ ∂äя αℓℓα αинäиɢαяɛ!
Иʋ нαя ʝα ƨʝʋиɢιт σм ∂ɛ ƨмå ɢяσ∂σяиα σcн ∂яʋcκιт ƨиαρƨ ƨαмт ℓäƨт ɛят ɢиαвв. Ɖå вℓιя вσκƨтäʌɛяиα ƨσм ƨåнäя. Ƙʋℓ αтт ℓäяα κäииα ɛ∂ɛя!

"Jonas Sjöstett " sa:
Ħɛʝ ∂äя αℓℓα αинäиɢαяɛ!
Иʋ нαя ʝα ƨʝʋиɢιт σм ∂ɛ ƨмå ɢяσ∂σяиα σcн ∂яʋcκιт ƨиαρƨ ƨαмт ℓäƨт ɛят ɢиαвв. Ɖå вℓιя вσκƨтäʌɛяиα ƨσм ƨåнäя. Ƙʋℓ αтт ℓäяα κäииα ɛ∂ɛя!

och på svenska

"Jonas Sjöstett " sa:
Ħɛʝ ∂äя αℓℓα αинäиɢαяɛ!

Hej Jonas och välkommen!

Är du inte rädd att få alla stockholmare efter dig med den signaturen hehe??

Ħɛʝ ∂äя αℓℓα αинäиɢαяɛ!

Hej där alla anhängare!
Nu har ja sjungit om de små grodorna och druckit snaps samt läst ert gnabb. Då blir bokstäverna som såhär. Kul att lära känna eder!

"PLARA " sa:

plara

Innehållet i ovanstående text är fullständigt undermåligt ur alla synpunkter - vilken låg nivå!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp