Praktik

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

stridkvist

Gäst
Hejsan! Det är så här att jag är en kille på 17 år som går andra året på handelsprogammet och har blivit väldigt sugen på att praktisera i Thailand nästa år. Jag funderade lite på nått dykarcenter som har en shop där eller något liknande. Vet ni fall det är svårt att få en praktikplats här nere ? Och har ni något tips ? Jag kan tillägga att jag har varit i Thailand 2 veckor per år sen jag var 3 år gammal men behärskar tyvärr inte språket :( Än! För jag ska lära mig så småningom.

nollan
är ett internettroll. Var osäker på hur det stavades. Jisses min dator är utsatt för cyberattacks.

"Hansui " sa:
nollan
är ett internettroll. Var osäker på hur det stavades. Jisses min dator är utsatt för cyberattacks.

Är det bara jag som fattar nada av det inlägget? Vem är Nollan? är du osäker på hur man stavar till Nollan? Ja frågorna hopar sig :)

"Gazton " sa:
Är det bara jag som fattar nada av det inlägget? Vem är Nollan? är du osäker på hur man stavar till Nollan? Ja frågorna hopar sig :)

Samma här, fattar nada. Vad har detta med den ursprungliga frågan att göra? ???

För det första, tack för ett bra svar ! Jag vet att jag har läst om en annan kille som praktiserade i Thailand. Han hade gjort klart för ambasaden att det var obetald praktik det gällde och att han sedan hade fått tillstånd men det hade tagit ganska lång tid. Jag tror jag har en chans att komma in på ett ställe för det är så att en av pappas gamla dykarpolare äger ett center nu. Vi har inte pratat med honom än men hoppas att de ska gå bra där iaf. Engelskan behärskar jag defenetivt, annars hade jag aldrig tänkt tanken. :) Får nog bli så att man får kontakta ambasaden och kolla, det är lite väl tidigt nu kanske. Man blir ju iaf väldigt sugen! :)

#5 eller #6
Fattar inget själv, det var nog ett inlägg som var riktat till Dagens Industri. Det kom visst fel. Sorry
Förresten hur bifogar man bilder i detta forum? Det fungerar inte.

"Hansui " sa:
#5 eller #6
Fattar inget själv, det var nog ett inlägg som var riktat till Dagens Industri. Det kom visst fel. Sorry
Förresten hur bifogar man bilder i detta forum? Det fungerar inte.

När du ska göra ett inlägg, då ser du att det står Fler alternativ nere till vänster,Klicka på den och sen kan du bifoga bilder/

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp